Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg får bare ikke til level 3. Halveis, men ikke helt. Hint anyone? Tilt skjermen framover, og ha det mørkt på rommet. You will see! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kan noen si meg hva jeg tenker feil når jeg havner i japan (i hodet mitt ja). På level harry potter? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jaaa!Jeg hadde bare notert en feil! hvordan klarte du den ? :O jeg sliter med støpsel banen enda, har notert ned to ordene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 hvordan klarte du den ? :Ojeg sliter med støpsel banen enda, har notert ned to ordene. les dem nøye. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 finner ikke ut av nr.5 (domino) >_> Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Kan noen si meg hva jeg tenker feil når jeg havner i japan (i hodet mitt ja). På level harry potter? Du ser hintet under bildet? Tenk på andre måter å lese det på. Anagram er ofte brukt i dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Kan noen si meg hva jeg tenker feil når jeg havner i japan (i hodet mitt ja). På level harry potter? hva må du gjøre for å klare å lese teksten på bøkene? Gjøre det samme med teksten... Jeg sliter på den oppgaven med "A" knappen... Endret 6. august 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 I finds word. but needs to think moar. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jewss, klarte støpslene, men nå kommer mikroen, mørkt på rommet og tilter skjermen, men ingenting forskjell ? hvit ramme ? :S hvor skriver jeg inn? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 skjønner ikke domino heller.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 A er et egg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg prøvde svaret et par ganger før det virket. Skrev sikkert bare feil:) Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 AIOUsdbgf forbanna 5 irriterer livet av meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 finner ikke ut av nr.5 (domino) >_> Synonym for unstable. Noen som er på nr.8? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 A er et egg. HÆÆÆ? Jævla domino!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 AIOUsdbgf forbanna 5 irriterer livet av meg. meto. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bruk hintet på nr 5 og tenk på kvar du er i spelet. Æsj, hatar desse eggene Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere som er på nr.5: Istedet for stable, skriv inn unstable i adressebaren. SYNONYMET FOR UNSTABLE ER?!?! Begynner på L. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere som er på nr.5: Istedet for stable, skriv inn unstable i adressebaren. SYNONYMET FOR UNSTABLE ER?!?! Begynner på L. Dårligeste hintet eg har høyrd på lenge Tenk på kvar du er i spelet. Når du avanserer, kjem du til ein ny ----- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Til dere som er på nr.5: Istedet for stable, skriv inn unstable i adressebaren. SYNONYMET FOR UNSTABLE ER?!?! Begynner på L. Lealaus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå