Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Langt i fra. Er bare en liten blond jente med litt flaks;) Btw hvilken level er du på? Ehm... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 16 Endret 8. oktober 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Conella Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fort deg til 28, så du kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gi meg linken dit, så kan jeg godt hjelpe. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 trenger seriøst pm på 20 xD har brukt en god del timer på den nå, skjønner ikke noe jeg :/ ut i fra hintene så sier dere at jeg bør sette acronymene i rekkefølge og skrive de helt ut. Så enten overser jeg noe eller så har jeg tatt feil av hva acronym er eller så har jeg noe annet feil." read the fucking manual, also known as, louging out loud, area of responsebility, what the fuck, iirc og css" så skal jeg "go four it!" ? skjønner seriøst ikke noe xD Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 dTd: Viss eg seier at mellomrommene også teller, kva tenkjer du då når eg seier "go 4 (four! fire! Ein, to tre FIRE!) it"? ecc: Du imponerar stort! Hint!!?? Lenke til kommentar
Conella Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Gimp er et veldig bra hjelpemiddel Zapti;) fort deg på 28! trenger hjelp:p Edit: 29 nå Endret 8. oktober 2008 av ecc Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er også på 29, takk for hint eec Temporary end men er jo kommet nye levler Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Aha, of course! Då er det kanskje ikkje så vanskeleg likevel Opening Gimp. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Møkkagimp!! Eg finn ikkje informasjonen eg er ute etter! *end of story* Edit: var kanskje ein liten spoiler det der. Endret 9. oktober 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eg må nett trippelposte litt. Treng eit lite hint til 28! Føler eg er ganske close. Har funne... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ...noko EXIF info på eit av bileta ved hjelp av IfranView. Er eg på rett veg då? Fann ut at det var to av bileta i alle levlane som hadde slik EXIF info, men på det eine biletet var det ingen info. Litt forvirra eg no. Det er jo to bilete som har denne EXIF greia, og eg tenker at sidan eg treng både passord og brukarnamn, så finn eg kanskje det i dei to forskjellege. Plæh.[spoiler/] Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var lvl 6 om? Hvilket bilde? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bilde: Bokstaven A på et tastatur. Hint: After adopting the Phoenician alphabet the Greeks went on to create something of their own. Har prøvd alfa, vowel og alt det der, men klarer det ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 alpha - greek alphabet. Nå kan du gruble litt til Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Svaret hadde jo ingenting med det å gjøre, er på level 8 nå. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, men du kjem fram til svaret ved å bruke det greske alfabetet. Lenke til kommentar
Conella Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Slutta me swell eg:o Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ecc? Har du hatt Christian som lærer? :!: Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skjønte ingenting av dette :S Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Les fyrste post Xcrtry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå