dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) begynt med lagring av passord jeg og føler det var lurt... da var jeg på 18 edit: 19 ;D så tenker jeg at jeg fortsetter i morra x) Endret 2. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) level 20 sux :/ dette har jeg funnet hittil: rtfm-jfgi-just fucking google it aka-sometimes it's useful to have two or more names lol-:D:DDD:Dd:D:d omg-oh my-divine intervention aor-that would be my area of responsibility wtf-what the fgjhkloh please, no soap iirc-if-maybe I'll call you again later css-cascading style sheets-<link rel="stylesheet" type="text/css" href="../white.css" /> men kan ikke si jeg skjønner noe for det :/ Endret 3. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
Conella Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 level 20 sux :/ dette har jeg funnet hittil: rtfm-jfgi-just fucking google it aka-sometimes it's useful to have two or more names lol-:D:DDD:Dd:D:d omg-oh my-divine intervention aor-that would be my area of responsibility wtf-what the fgjhkloh please, no soap iirc-if-maybe I'll call you again later css-cascading style sheets-<link rel="stylesheet" type="text/css" href="../white.css" /> men kan ikke si jeg skjønner noe for det :/ Du er på rett spor, men ikke bry deg om eggene, bare tenk på akronymene.. Det er egentlig ikke så vanskelig, selv om jeg selv slet med den;) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 så du sier jeg bare bør konsentrere meg om disse ? rtfm aka lol omg aor wtf iirc css klarer fortsatt ikke å skjønne noe særlig Lenke til kommentar
Conella Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 så du sier jeg bare bør konsentrere meg om disse ? rtfm aka lol omg aor wtf iirc css klarer fortsatt ikke å skjønne noe særlig Jepp, sett dem i rekkefølge og Go "4" it ! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 skjønner fortsatt ingen ting av level 20 jeg Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 2 hint: Skriv akronyma ut i sitt fulle! Mellomromma tell også! Lenke til kommentar
Conella Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kom meg til 24. Klarte ikke helt å gi opp. Men skjønner ikke noe av 24, har funnet flere egg og in + d. er jeg på rett spor? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du er absolutt på rett spor, men manglar den siste delen av svaret. Lenke til kommentar
Conella Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Edit : 25 Endret 7. oktober 2008 av ecc Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Congratz! Du nærmar deg 27 no Eg gav opp på den for over ein månad sidan. Lenke til kommentar
Conella Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Congratz! Du nærmar deg 27 no Eg gav opp på den for over ein månad sidan. 27 nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Og du er jente? Ikke verst Tror ikke jeg kom lengre enn level 17 eller noe før jeg ikke orka mer Lenke til kommentar
Conella Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Og du er jente? Ikke verst Tror ikke jeg kom lengre enn level 17 eller noe før jeg ikke orka mer Kvinnene er jo det sterke kjønn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kvinnene er jo det sterke kjønn Er bare ikke min erfaring. Fleste jeg har erfart hadde sikkert ikke klart halvparten av det du har klart, om noen av de faktisk hadde prøvd. Er jo bevist at menn er bedre på logiske oppgaver og slikt, mens dere igjen tar oss på andre områder. Men for all del, bra jobbet. Bedre enn jeg klarer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Klarer du alt selv uten hint fra folk og slikt? Lenke til kommentar
Conella Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Klarer du alt selv uten hint fra folk og slikt? Leser hint, hadde ikke klart meg uten;) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Leser hint, hadde ikke klart meg uten;) Daså. Begynte nesten å lure om du var noe supermenneske Lenke til kommentar
Conella Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Leser hint, hadde ikke klart meg uten;) Daså. Begynte nesten å lure om du var noe supermenneske Langt i fra. Er bare en liten blond jente med litt flaks;) Btw hvilken level er du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå