Conella Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 på 22 nå! gir opp nå, hjernen fungerer ikke mer;) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 22 er igrunn superlett. Opne biletet i paint! Eg vil ikkje seia meir føreløpig Lenke til kommentar
Conella Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke paint.. Endret 1. oktober 2008 av ecc Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Riktig dTd. bah, prøvde å skrive teksten under når jeg valgte dvorak layout i xp men funka dårlig noen hint? edit: fortsatt snakk om level 14, bilde av hender og piano Endret 1. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Angående level 22, skjønner ikke hva jeg skal gjøre i paint egentlig.. Uansett, jeg har skjønt at det er hva som går på kino. Eneste jeg ser må være at noen av filmene er skrevet på engelsk. Skjønner ikke hva talla under bildet kan være. Finns det egg her ? Trenger hint :/ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke paint.. Hæ? Alle har vel paint? Funker med eit anna program og. Du har vel photoshop eller eit eller anna bilderedigeringsprogram. 14: Sjå kjeldekoden. Der står det noko vesentleg. Det er også link til google på den sida. 22: Vanskeleg å gje hint utan å avsløre alt, men kan iallfall seia at tala under bilete er svært essensielle. Du må bruke dei i bilete. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 14... Funnet hittils: xajtolaj. n.uyxpajt.y pianist.jpg Antonin Dvorak "Vield practising the other two-hand part of Slavonic Dances" QWERTY i tittelen Brukte dvorak-keyboard til å skrive "xajtolaj. n.uyxpajt.y". Det ble da "vaclspaxe eftvraxket". Forundrer meg ikke om jeg skrev feil, da det var litt vanskelig å finne tastene Skjønte lite ut av det jeg kom fram til, så sjekka om det var noe anagram. Da fikk jeg dette: Pascal Vex A Clasp Vex A Claps Vex A Scalp Vex Lac Sap Vex Lac Spa Vex Lac Asp Vex Lac Pas Vex Clap As Vex Lacs Pa Vex Cap Las Vex Caps La Vex Sac Alp Vex Sac Pal Vex Sac Lap Vex Flak Rev Text Flat Trek Vex Flax Trek Vet Talk Fret Vex Kart Left Vex Kart Felt Vex Kart Flex Vet Vat Flex Trek.. Føler jeg er på villspor . Er jeg? Eller har jeg funnet ut noe viktig? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, anagram er nok ikkje akkurat rette tingen å bruke her. Men du er på rett spor med å prøve å oversetje "koden" under biletet. Det du har funne er faktisk nesten rett, men menneskeleg svikt gjorde det feil Maskiner og program feiler vel sjeldan? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hehe, anagram er nok ikkje akkurat rette tingen å bruke her. Men du er på rett spor med å prøve å oversetje "koden" under biletet. Det du har funne er faktisk nesten rett, men menneskeleg svikt gjorde det feil Maskiner og program feiler vel sjeldan? Ahh, da tror jeg at jeg vet hvor feilen ligger Dumme meg som prøvde å gjøre det manuelt edit: 15 Endret 2. oktober 2008 av Aivio Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hmm... har testet å skifte layout til dvorak og skrive den teksten under bilde slik jeg ser den outcommet ble anderledes i forhold til hva Aivio fikk, og siden han nesten hadde rett må jeg ha feil Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hmm... har testet å skifte layout til dvorak og skrive den teksten under bilde slik jeg ser den outcommet ble anderledes i forhold til hva Aivio fikk, og siden han nesten hadde rett må jeg ha feil Hvorfor skal akkurat du oversette? Om det bare fantes et program eller webside som gjorde det Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) weee da vare 15 edit: 16 Endret 2. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kunne du sagt svaret på 15? sånn over Pm? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) kan gi deg noen hint istede, den var simpel de spør om noe i kildekoden right? etterpå skal du finne ut hva for et script de snakker om, så titter du på et par kildekoder så bør du finne det men må si jeg står fast på 16 igjen har prøvd å skirve forskjellige ruteplasser eks f6, f5 osv men funka ikke, er jeg inne på noe eller? edit: "don't try to cheat! it's black's turn " trudde jeg hadde noe lurt på G men neida :/ Endret 2. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har funnet ut dette: Coffee or tea? Står coffee i scriptet, men coffee.html fungerere, heller ikke tea.html script.html = "definitely coffee" Skjønner ikke en drit... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hva står det når du skriver coffee da? kombiner det med script Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Inne på noe hvis jeg sier: Java? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Congratz Aivio! Absolutt inne på noko der Applebee 16 er igrunn ganske simpel. Det er vel ganske logisk kva du må gjere for å kome vidare, vinne! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) ah klikker.... lukka opera ista på lvl 16 og nå husker jg ikke url x| finnes det noe lurt jeg bør gjøre før hver gang jeg lukker opera sånn at jeg ikke må begynne par levler tilbake? edit: nvm fant det ut, 17 x) Endret 2. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg lagrer alt av passord, og setter den siste levelen jeg var på som bokmerke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå