Glasscola2 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det går ikke! Jeg har prøvd alle former for konbinasjoner av aplphaomega, alpha-omega, alpha_omega, alpha, omega, alphabeta, alpha-beta osv osv. ALT! Kan noen sende svar på PM? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Mååå du bruke alpha da? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Sliter med lvl 2 Har funnet delvis svaret, og lest det riktig! (Tror jeg, Zigzag) Trykker på den tingen jeg må trykke på, men kommer ikke videre.. Håper noen skjønte dette, siden jeg ikke vil avsløre noe for noen (Selvom jeg tror det er bare jeg som ennå er på 2) Btw: Har det noe å si hvilken av de "tingene" jeg trykker på?? Edit: Åååh..lol den var simpel (Fant ut hva de bokstavene betydde, men skjønte aldri hva jeg skulle gjøre med de) Endret 30. august 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Nå sliter jeg med lvl 6 Edit: Nå Lvl 7 (6 var egentlig ikke så vanskelig) Endret 30. august 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nå sliter jeg med lvl 6 Edit: Nå Lvl 7 (6 var egentlig ikke så vanskelig) Hva med å prøve litt først, før du poster. Du finner jo alltid ut svaret uten hjelp fra oss allikevel. Dette er ingen "øk postcount" -tråd. Level 7 bør være enkel. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nope, nå har jeg prøvet en liten time til, jeg får det bare ikke til.. Føler meg både dum, sur og oppgitt. Hjelp!? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nå sliter jeg med lvl 6 Edit: Nå Lvl 7 (6 var egentlig ikke så vanskelig) Hva med å prøve litt først, før du poster. Du finner jo alltid ut svaret uten hjelp fra oss allikevel. Dette er ingen "øk postcount" -tråd. Level 7 bør være enkel. Hadde faktisk prøvd lenge med Lvl 2, før jeg postet her.. Det at jeg klarte den rett etterpå er bare ren tilfeldighet, fordi jeg med en tilfeldighet fant ut hva jeg skulle gjøre Lvl 6 satt jeg i en halvtime med, jeg prøvde, men ikke lenge Skjønner ikke en drit av Lvl7... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hadde faktisk prøvd lenge med Lvl 2, før jeg postet her..Det at jeg klarte den rett etterpå er bare ren tilfeldighet, fordi jeg med en tilfeldighet fant ut hva jeg skulle gjøre Lvl 6 satt jeg i en halvtime med, jeg prøvde, men ikke lenge Skjønner ikke en drit av Lvl7... Jeg sikter bare til at du alltid skriver innlegg, og redigerer dem rett etterpå fordi du klarte det. Level 7 er så åpenbar at du ikke trenger noe hint. Les litt bak i tråden, eller søk om nødvendig. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sliter voldsomt med level 15, holdt på et par dager nå :S funnet to hint, coffe og tea.. Har prøvd masse forskjellig, fra kaffetyper til espresso etc, ting som omhandler java, plassen java i indonesia etc... Noen som har noen veiledende hint ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har lagt opp jeg nå. Ble så pissed på den levelen med postkortene, ganske enkelt fordi jeg trodde jeg forsto hva jeg holdt på med, men ikke fikk det til. Faen heller. :S Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lvl1? den med lampa??? skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre her... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lvl1? den med lampa??? skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre her... hint: kildekode, pgp-kryptering, fargeoversetting, pytagoras nå bør du klare den Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Trenger da vel ikke så mye for å klare den med lampa? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) hehe, skjønte den, kom til lvl 5 så sa det stopp Edit: kom til 6 nå Edit2: Noen som har noen hint på lvl 6? Har fått fram det andre bildet, men derifra skjønner jeg lite Edit3: Fikk det til etter en stund Edit4: 7ern gikk fort, men 8 var hardere tar kveld for idag, prøver mer imorgen^^ Edit5: Har funnet passordet og det der på lvl 8 nå, jeg fant en plass å skrive det inn men kommer bare til 404 Edit6: Ahh, fant det ut nå var egentlig lett Endret 17. september 2008 av Gramex Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har meir eller mindre gjitt opp... Kom til 8... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sliter fortsatt med 15, postet litt lenger opp :/ Lenke til kommentar
Conella Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sliter med 17, har bokstavene C L H I D, er jeg på rett spor? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ja, stokk litt om på bokstavene. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) nvm klarte det Endret 28. september 2008 av -=Joff=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå