NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sjekk kjeldekoden. Det er liksom ikke det første man sjekker, er det vel? Ja, jeg vet også hva "tullballet" er, men jeg finner ikke noe å relatere det til. Det er der problemet ligger. Jeg trodde jeg hadde løsningen, men jeg fant altså ikke noe lurt å bruke det jeg vet til, siden det bare forteller meg noe jeg allerede vet om du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Eg sjekker alltid kjeldekode, namn på bilete, og tittel på sida med ein gong Vel, var litt tilfeldig at eg fann det ut. Kan seia at du har gjort det du må for å finne løysinga mange gongar før. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg prøvde å være ironisk, det funka tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, nei eg kan vera litt treig no og då Var vel ganske innlysande at det var ironi, så skjønar ikkje kvifor eg ikkje tok den. Any progress? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sliter med 8'ern! Har lest igjennom fra side 15 og utover fra hint og har prøvd det meste... Sjekka kildekode, file extension er googla men er fortsatt lost.. sitti i over en time med detta. Noen som gidder sende en pm med svar og forklaring til hvordan dem kom fram til svaret? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tenk litt til du. Alt du treng er kjeldekoden og tittelen på biletet. Veit du kva file extension er? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tenk litt til du. Alt du treng er kjeldekoden og tittelen på biletet. Veit du kva file extension er? nei, har googla det, men fatta lite Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) .html = file extension .php = file extension Now, sjekk kjeldekoden att, og hugs at tittelen på biletet er viktig. Bruk den! Btw, eg tok eit kjapt søk på google no, og det stod forklart kva file extension var på dei 7 fyrste treffene ca. Endret 21. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tips til 6? har sittet LEEEENGE me den no... vist nokken gidd kan dei sende PM... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hint til level 7? What(Where, HINT) on earth was he thinking Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hint til level 7? What(Where, HINT) on earth was he thinking Det er hint til denne tidligere i denne tråden. Ikke vær så lat! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hint til level 7? What(Where, HINT) on earth was he thinking Den er eigentleg veldig lett. Heilt logisk. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Her er 832 innlegg og velge mellom... Men sender en PM... Trur eg har det men kansje det er feil skrivemåte... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Same kor mange innlegg det er vel, berre å finne side 8 elns og sjå kva level folk var på der, deretter gå litt fram eller tilbake. Null stress. Men skal innrømme at det tok litt tid før eg skjønte kva som måtte til på den levelen Endret 26. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Litt flaut, men jeg sliter med level 2 Level 0 og 1 gikk på 30 sekunder, men her sa det totalt stopp. EDIT: Selvfølgelig >.< Fikk det til EDIT 2: Level 6, wtf? Jeg har funnet A'en i kildekoden, jeg har sjekket opp det greske alfabetet, og prøvd det i URL'en uten hjelp... Hint? Endret 27. august 2008 av Kanuca Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bolivar, tenk litt selv. Og søk i tråden etter de hintene du har selv. Det skal hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Koss ligg du an Ballus? Eg trur eg har gjett halvvegs opp på 27. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har ikke rørt meg en nanometer siden sist. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, tenkte meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå