Gå til innhold

Swell! Tar du utfordringen? (Ingen spoilere!)

Anbefalte innlegg

Sjekk kjeldekoden.

Det er liksom ikke det første man sjekker, er det vel? :roll: Ja, jeg vet også hva "tullballet" er, men jeg finner ikke noe å relatere det til. Det er der problemet ligger. Jeg trodde jeg hadde løsningen, men jeg fant altså ikke noe lurt å bruke det jeg vet til, siden det bare forteller meg noe jeg allerede vet om du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med 8'ern!

Har lest igjennom fra side 15 og utover fra hint og har prøvd det meste... Sjekka kildekode, file extension er googla men er fortsatt lost.. sitti i over en time med detta.

Noen som gidder sende en pm med svar og forklaring til hvordan dem kom fram til svaret?

Lenke til kommentar

.html = file extension

.php = file extension

Now, sjekk kjeldekoden att, og hugs at tittelen på biletet er viktig. Bruk den!

Btw, eg tok eit kjapt søk på google no, og det stod forklart kva file extension var på dei 7 fyrste treffene ca.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Same kor mange innlegg det er vel, berre å finne side 8 elns og sjå kva level folk var på der, deretter gå litt fram eller tilbake. Null stress.

Men skal innrømme at det tok litt tid før eg skjønte kva som måtte til på den levelen :p

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Litt flaut, men jeg sliter med level 2 :blush: Level 0 og 1 gikk på 30 sekunder, men her sa det totalt stopp. :(

EDIT: Selvfølgelig >.< Fikk det til :p

EDIT 2: Level 6, wtf? Jeg har funnet A'en i kildekoden, jeg har sjekket opp det greske alfabetet, og prøvd det i URL'en uten hjelp... Hint?

Endret av Kanuca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...