Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har funnet ut "det meste" av microen, men ikke "den siste" delen, hvis dere skjønner. Help? Den var tricky. Er du sikker på du har funnet ut? I blant er det dritt å vite hvordan urlen skal se ut. Men du har jo ordet. Skift ut det siste i linken med det du har funnet. + html, såklart. Det er ikke alltid man skal skifte ut. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg regner med det. Men er totalt umulig å forklare uten å ødelegge for de andre. Får bare fortsette å prøve. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nokre som kan gje hint på nr 5? Er eit egg visst nok. dette står baklengs: the boy who lived has nothing to do with the solution Det der kan vel ikkje vere spoiling? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hvis ikke bildet er clicky, så skal man det. med mindre linken ender med ord/ Da adder man bare svar.html slik at det blir ord/svar.html Zap: Du har nok bare funnet ett egg. Endret 6. august 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bah! Jeg får heller ikke til 4... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bah! Jeg får heller ikke til 4... Den er jo pisslett Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den er jo pisslett blaaahrg! jeg tenker sikkert for avansert. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 5 er.. HP-bøkene? Nei? Jeg blir forvirra. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 5 er.. HP-bøkene? Nei? Jeg blir forvirra. jeg sliter med hp bøker, tenker visstnok for avansert. Jeg famler meg inn i religion. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Den er jo pisslett blaaahrg! jeg tenker sikkert for avansert. Les hintet, då skjønar du med ein gong HP-bøkene er då ikkje 5, det er 4 Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Les hintet, då skjønar du med ein gong HP-bøkene er då ikkje 5, det er 4 I did not! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 5 er ------ Jeg håper for guds skyld det ikke er svaret. Du bare ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) nei, det var ikke det. Skrev det til penis trygve som trodde bøkene var nr.5 Endret 6. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Nei, han beskrev bare bildet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Okey. Beklager isåfall. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Æsj, dere tar meg igjen Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 har spilt et lignende spill før Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 har spilt et lignende spill før Så interessant da Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg får bare ikke til level 3. Halveis, men ikke helt. Hint anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå