DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hva er det med "C" som skiller seg fra det andre? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den er rund! Det er sikkert dei andre også då. Men DreamHeaven, eg har sendt deg PM, treng svar Ballus vil ikkje svare. Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den er stor? go on... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den er rund! Det er sikkert dei andre også då. Men DreamHeaven, eg har sendt deg PM, treng svar Ballus vil ikkje svare. Let etter en anagramoversetter på nett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den er rund! Det er sikkert dei andre også då. Men DreamHeaven, eg har sendt deg PM, treng svar Ballus vil ikkje svare. På 9 enda? HINT: C&C Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 go on... Noe penis ikke blir når en drikker? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 C&C? Det er ingen C-ar på kjøleskapet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 go on... Noe penis ikke blir når en drikker? Passet på? :| C&C? Det er ingen C-ar på kjøleskapet! Spill? Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ser dere noe annet som ligner på C...? (ikke tenk formen på bokstaven nei) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Got some ID kan jo være idea? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Got it! Level 10! Eg har drive å putta forskjellige ord inn i adressa eg, trudde det var litt som på level 8. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ser dere noe annet som ligner på C...?(ikke tenk formen på bokstaven nei) cup cat eye skål plane table Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 plane Nærmer jeg meg når jeg legger hodet på skakke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nærmer jeg meg når jeg legger hodet på skakke? Lille, under en rosa dings Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Litt redd for å avsløre alt... men tenk videre på det ballus sa: den er stor... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor er det alltid slik at jeg forstår hvordan å tenke, men er helt fjern når det gjelder selve svaret? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er grunnen til at vi leter etter en C "Let's C"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå