Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bad? Du husker A'en? It nesten is Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 her er et ganske stort hint: hvor mye vet du om Caesar ciphers? det er en type som blir hintet til i oppgaven... Der klarte jeg den. Så utrolig teite hint som ikke hadde noe med den å gjøre rot13 er en form for Caesar ciphers... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 her er et ganske stort hint: hvor mye vet du om Caesar ciphers? det er en type som blir hintet til i oppgaven... Der klarte jeg den. Så utrolig teite hint som ikke hadde noe med den å gjøre rot13 er en form for Caesar ciphers... Ahh Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 9: I'm "thirst for knowledge"! Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 noen som har kommet til level 18? skjønner absolut ingenting :S Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bad? Du husker A'en? It nesten is A'en? Den jeg ikke har sett, som var easter egg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 som var easter egg? Jepp Det finnes en S også =( which means :\\ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 som var easter egg? Jepp Det finnes en S også =( which means :\\ Er det ikke excell ideen min? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Framleis stuck på 9!! Bæsj. Fyrste bokstav? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det ikke excell ideen min? Du er på jordet dessverre. http://swell.rarara.fi/lurerpåomdettaerets.../herervinå.html Framleis stuck på 9!! Bæsj. Fyrste bokstav? skriv ned bokstavene i notepad og tenk =) megahint: skille mellom vanlig og oppned-bokstaver Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvordan vet du at det stemmer pepsi? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hvordan vet du at det stemmer pepsi? Tror jeg tok feil.. Fant noe.... rart edit: tror det tilhører et annet stage :S Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ah, no nærmar eg meg noko. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ballus: Du er dum til å være så lur mao er på 18 Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ballus: Du er dum til å være så lur mao er på 18 Har du funnet noe interesant på 18 enda? :S Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kommer ikke noe videre på 12 jeg... I følge google translate, betyr "non ce n'est pas Henri le Jeune" som står i kildekoden: Det er ikke Henri le Jeune Og det er ikke Thomas Young Har prøvd begge navnene plus masse navn fra en liste på wikipedia, men ingen lykke... Noen hint? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du funnet noe interesant på 18 enda? :S Ja, faktisk mye. Men har ikke funnet sammenhengen enda Kommer ikke noe videre på 12 jeg... Prøv en annen translator Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kommer ikke noe videre på 12 jeg... I følge google translate, betyr "non ce n'est pas Henri le Jeune" som står i kildekoden: Det er ikke Henri le Jeune Og det er ikke Thomas Young Har prøvd begge navnene plus masse navn fra en liste på wikipedia, men ingen lykke... Noen hint? Prøv å gjør det samme med Freetranslation.com Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du funnet noe interesant på 18 enda? :S Ja, faktisk mye. Men har ikke funnet sammenhengen enda Du har funnet: Mighty 1-3 og squirtle / jiggelypuff? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) no this is not Henri the Young one ??? Endret 8. august 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå