Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Lær sjakkregler Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Haha, jeg overså. Kom til 3. Hmm, retarded boy and text: You've done it before, you can do it again. Antar at vi har gjort noe lignende tidligere i spillet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg frykter synonymer på 17.. Hva med deg Ballus? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg frykter synonymer på 17.. Hva med deg Ballus? Satt og tenkte på det samme. Jeg bare bladde igjennom tidligere levels, stopte opp på den. Go searching. Om det ikke er anagram? Hmm, han så litt nerdieboy ut. Endret 8. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nokre som kan gje eit lite hint til 9 no? Er inne på det med anagram, og har funne brukarnamn og passord vindauge. Manglar berre passordet og brukarnamnet Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hum hum. Så langt har eg tenkt, red = nasty, vekk med raudt. Retard? Trader? Men spel? Som i "eit spel" eller "å spele"? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hum hum. Så langt har eg tenkt, red = nasty. Men spel? Som i "eit spel" eller "å spele"? Smarteste tanke Som i et spill. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hum hum. Nonono Stå på huet litt 17 var ikke slå av lys som vi har gjort før heller Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg tenker. Fyren ser litt datagutt ut. Og når du tenker datagutt + bildetittel får du = Microsofts excellente regneark-program, excel. Excel filer slutter på .xls. Lengre kommer jeg ikke. Har prøvd alle mulige kombinasjoner med excel og .xls Endret 8. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok, takk, men anogram utan raud: ja eller nei? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 red = nasty. Smarteste tanke Så får du tenke litt ut i fra det. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hahaha, så akkurat denne tråden. Så jeg gikk inn på første bildet, kikka på kildekode osv, prøvde /on.html, /click.html osv. plutselig så jeg at det gikk an å trykke på bildet... FACEPALM! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Oi, kom litt på 17 Hva? Forklaar! Endret 8. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 u e n m k y a s o d o r s r a e e p s w r b a d Jeg suger på ordstokking, lvl 2 bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå