DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den husker jeg ikke så godt :Skanskje du kan forklare litt nærmere? Husker den ikke??? Juksa eller? Gi meg hint til batteriet tenk tysk... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 tenk tysk... gjort det noen timer Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) til level 8: Gjør som sourcen sier... file extenstion. tenk tysk... gjort det noen timer Har du kommet frem til svaret på spørsmålet? altså hvilken farge husk at det må være tysk Endret 8. august 2008 av DreamHeaven Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har du kommet frem til svaret på spørsmålet? altså hvilken farge husk at det må være tysk Får ihvertfall et egg med Na komm schon, ist das alles, was dir einfällt?! stop that! this isn't about colours, really Endret 8. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du kommet frem til svaret på spørsmålet? altså hvilken farge husk at det må være tysk Får ihvertfall et egg med Na komm schon, ist das alles, was dir einfällt?! her er et ganske stort hint: hvor mye vet du om Caesar ciphers? det er en type Caesar ciphers som blir hintet til i oppgaven... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 her er et ganske stort hint: hvor mye vet du om Caesar ciphers? det er en type Caesar ciphers som blir hintet til i oppgaven... Der klarte jeg den. Så utrolig teite hint som ikke hadde noe med den å gjøre Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Heisann... Dette forstod ikkje eg... Kan nokken forklare den Ikea lampen heilt i starten? Berre for å få meg i gang? Veit att dette ikkje er lov men... http://swell.kapsi.fi/icy/bright.html Såg det no Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den med dobbelstikkkontakten da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 tenk tysk... gjort det noen timer Den er litt rot. Fant du det ut? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sitter bom fast... har notert ned bokstavane og alt!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dreamheaven: 15? Sitter bom fast... har notert ned bokstavane og alt!! Life is like a rollercoaster, it has up's and downs Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 tenk tysk... gjort det noen timer Den er litt rot. Fant du det ut? Gikk det ja.. 14 er confusing Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 woooot? Har notert ned bokstavane i kvar rute uenmkyasodor sraeepswrbad Har prøvd det som passord og alt!! WOOOOOOT?? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gikk det ja.. 14 er confusing Yes. Språk har kaanskje noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gikk det ja.. 14 er confusing Aha Charset woooot? Har notert ned bokstavane i kvar rute uenmkyasodor sraeepswrbad Har prøvd det som passord og alt!! WOOOOOOT?? ups and downs /\/\/\/\/\/\/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 woooot? Har notert ned bokstavane i kvar rute uenmkyasodor sraeepswrbad Har prøvd det som passord og alt!! WOOOOOOT?? Å herre. Les nå, nøøye. Se på dem helt til du finner det ut. uenmkyasodor sraeepswrbad Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 PepsiCo kom med et godt tips, Bolivar. Tenk nøye på hintet. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 FY FAEN!!! EG FÅR DET IKKJE TIL!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva med å lese de to setningene om hverandre? Mer tips tror jeg praktisk talt ikke det er mulig å gi. Men det er vanskelig i starten, alltid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå