NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Forbanna psykiaterjævel! Jeg finner rett og slett ikke ut hvem det der er. Teite tegninga. *rope høyt i irritasjon* Jeg hadde håpet at dette ikke skulle være ett googlespill, men heller ett spill hvor man brukte logikk og fikk litt hjernetrim. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Enig. Står fortsatt fast på 8-ern altså. Hmm, "Don't you see that the way is between the hints?" No I don't! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Forbanna psykiaterjævel! Jeg finner rett og slett ikke ut hvem det der er. Teite tegninga. *rope høyt i irritasjon* Jeg hadde håpet at dette ikke skulle være ett googlespill, men heller ett spill hvor man brukte logikk og fikk litt hjernetrim. Lest kildekoden? :=] Noen som har hint til level 13? (batteri) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lest kildekoden? :=] Ja, jeg har lest kildekoden og jeg vet hva fyren drev/driver med som sagt tidligere. Men det finnes ca 1 million personer som har drevet med akkurat dette gjennom tidene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lest kildekoden? :=] Ja, jeg har lest kildekoden og jeg vet hva fyren drev/driver med som sagt tidligere. Men det finnes ca 1 million personer som har drevet med akkurat dette gjennom tidene. Oversett det som er commented? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lest kildekoden? :=] Ja, jeg har lest kildekoden og jeg vet hva fyren drev/driver med som sagt tidligere. Men det finnes ca 1 million personer som har drevet med akkurat dette gjennom tidene. Oversett det som er commented? Nei, kan ikke si at jeg har oversett noe nei. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da har jeg forsøkt 20 forskjellige kjente psykiatere. Ingen var riktig gitt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok, har eg kome fram til der eg fyller inn brukarnamn og passord på 8-ern. Hmm, men hva nu? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok, har eg kome fram til der eg fyller inn brukarnamn og passord på 8-ern. Hmm, men hva nu? Se på kildekoden, hvis jeg ikke husker helt feil så står det <file extention revision time> eller noe slikt der. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Det står ikkje det hjå meg! Men berre for å klargjere det: høgreklikk - eigenskapar - kildekode står som "alternativ tekst" (firefox). Er det kildekoden? Trur eg har mista evna til å tenkje sjølv. Må ty til hjelp frå dykk stadig vekk Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da har jeg forsøkt 20 forskjellige kjente psykiatere. Ingen var riktig gitt. Lær deg fransk Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nokre som vil gje hint til 8? Treng passord og brukarnamn Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har hint til level 13? (batteri) Hihi^^ Da har jeg forsøkt 20 forskjellige kjente psykiatere. Ingen var riktig gitt. Jeg skal ikke si for mye nå wikipedia har oversikt over kjente psykiatere. Det står ikkje det hjå meg! Men berre for å klargjere det: høgreklikk - eigenskapar - kildekode står som "alternativ tekst" (firefox). Er det kildekoden? Trur eg har mista evna til å tenkje sjølv. Må ty til hjelp frå dykk stadig vekk Kildekoden. Hint: Gen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kildekoden, er det det som står på fana, eller det som kjem opp når eg høgreklikkar? eller ingen av delene? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kildekoden, er det det som står på fana, eller det som kjem opp når eg høgreklikkar? eller ingen av delene? For n-te gang: Høyreklikk utenfor bildet, velg så alternativet "Kildekode"/"Source"/"Kjeldekode"/"Quelle" avhengig av hvilket språk du har valgt for din web-browser. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Kildekoden, er det det som står på fana, eller det som kjem opp når eg høgreklikkar? eller ingen av delene? For n-te gang: Høyreklikk utenfor bildet, velg så alternativet "Kildekode"/"Source"/"Kjeldekode"/"Quelle" avhengig av hvilket språk du har valgt for din web-browser. No need to wake up the dead. But thanks Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Noen som har lyst til å gi noen hint til level 17? Jeg tror jeg er veldig nære, men finner liksom ikke helt ut av det. nvm.. tok den Endret 8. august 2008 av DreamHeaven Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har lyst til å gi noen hint til level 17?Jeg tror jeg er veldig nære, men finner liksom ikke helt ut av det. Så langt er eg dessverre ikkje kome, men om du gjer litt hint til nr 8 (globus som står på eit bord) så skal eg forte meg til 17 Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har lyst til å gi noen hint til level 17?Jeg tror jeg er veldig nære, men finner liksom ikke helt ut av det. Så langt er eg dessverre ikkje kome, men om du gjer litt hint til nr 8 (globus som står på eit bord) så skal eg forte meg til 17 Den husker jeg ikke så godt :S kanskje du kan forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den husker jeg ikke så godt :Skanskje du kan forklare litt nærmere? Husker den ikke??? Juksa eller? Gi meg hint til batteriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå