Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spoiler re-moved! Følte igrunn ikkje det var så voldsom spoiler då igrunn, but but. Du må også fikse på posten din no Ballus Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Enkelte er smarte nok til å forstå den med en gang, men du har jo litt rett. Majoriteten ville ikke fattet en dritt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Enkelte er smarte nok til å forstå den med en gang, men du har jo litt rett. Majoriteten ville ikke fattet en dritt. Stemmer nok det. Anyhoo, no er eg ferdig med å vera dum frå i går. Er svært opplagd, har ete god frukost, og sit på jobb i nykjøpt skjorte og bukse. Dette må då gå bra! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan ikke si at jeg kjenner igjen den teite fyren i oppgave 12, selv om jeg vet hva han driver/drev med. Burde jeg vite hvem han er? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva med å sjekke bildetittel? Konsonantfeil, Kan noen komme seg til 14 slik at jeg kan få noe hjelp!? Endret 8. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hvordan skjekker man bildetittel? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja! Kom meg til nr 7! Haha, Rocky sucks! Tok ei stund før eg såg kva som måtte til faktisk Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dole: To essensielle ting å kunne i swell er å sjekke bildetittel og kildekode. For bildetittel, høyreklikk bildet - egneskaper. For kildekode, høyreklikk utenfor bildet og velg kildekode. Bildetittelen står også i kildekoden. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva med å sjekke bildetittel? Jeg skrev jo at jeg vet hva han driver/drev med. Bildetittelen forteller jo akkurat det. Han er ikke den eneste i verden som har drevet med det da. Jeg tenkte først på en kar som heter Pinel, men det var ikke riktig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Han er en av verdens mest kjente psychiatrists. JAAAAA!!! I ruulez. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hint til 7? Det virkar så opplagt, men har ikkje funne ut endå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 15 ftw!! 7, med globusen? Den trenger du ikke hint på en gang. Tenk logisk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har den svarte figuren på globusen noko som helst å seia? Eg reknar med eg er ute etter eit stadnamn eller liknande. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har den svarte figuren på globusen noko som helst å seia? Eg reknar med eg er ute etter eit stadnamn eller liknande. Jeg sa det var logisk. Og hvis du tror det er stedsnavn de er ute etter, da må du finne det stedsnavnet du tror det er. Forstår ikke helt det med at en må ha bekreftelse på alt, litt må en da klare selv? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Til tider dårleg tolmodighet, og når eg får høyre at det klarte den på få sekundar, blir eg ekstra utolmodig. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Nei. Kan du seie om det faktisk er eit stadsnamn i verda eg er ute etter? Heimstaden hans fungerte ikkje. Skal bort å kjøpe meg litt mat no, får satse på det berre poppar inn i hovudet på vegen. Endret 8. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Finn et kart/globus. Se hva som ikke er med på bildet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hælvetes 13! vet svaret er på tysk somehow, men neida Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Huff då, litt flaut at eg brukte så lang tid på den. 8! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå