Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg fatter ikke en ting, jeg trenger nok litt igangsetting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Domino Lest overskriften. Hvor er du? hjemme co***ent*ona**sm 5 end of stable part :\ Jeg fatter ikke en ting, jeg trenger nok litt igangsetting. kildekode og hints så går nr2 easy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Tar litt tid før man skjønner hvordan man må tenke i Swell. Nei, hvor er du i spillet... Hint hint. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Tar litt tid før man skjønner hvordan man må tenke i Swell. Nei, hvor er du i spillet... Hint hint. Ved siden av noen dominobrikker? :S In the end of stable part Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Du kommer til å le når du innser hvor opplagt den er. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Altså, jeg klarer å lese "koden" på støpsel levelen, men det stemmer ikke Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Du kommer til å le når du innser hvor opplagt den er. Og gråte en skvett Litt tungvint at det er to stedder man kan endre url'en http://swell.kapsi.fi/XXXX og http://swell.kapsi.fi/XXXX/XXXX.html Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 but those are not exactly logographs on the pic, are they? ??? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hvis urlen er slik : blabla/aids/hiv.html så skal du skifte ut hiv.html til svaret.html Er urlen slik: Blabla/pungrotte/ så skal du legge til svar.html på slutten. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Ahh, kjekt å vite edit: der tok jeg den og ja Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Gooo PepsiCo! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jaaa! Jeg hadde bare notert en feil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommer ikke forbi den levelen der det står: but those are not exactly logographs on the pic, are they? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Teit A! Og jeg finner ikke riktig sammenheng med det andre alfabetet :\ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommer ikke forbi den levelen der det står:but those are not exactly logographs on the pic, are they? Langt utti? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommer ikke forbi den levelen der det står:but those are not exactly logographs on the pic, are they? Langt utti? Etter den IKEA lampa helt i starten... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommer ikke forbi den levelen der det står:but those are not exactly logographs on the pic, are they? Langt utti? Etter den IKEA lampa helt i starten... Du har nok bare fått et hint Da må du tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå