Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 lolla du deg frem til 9ern? Yes, i think anagram. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ok, då er eg på femmaren, etter å ha trudd at eg var på seksaren ganske lenge. Men når eg skriv om dette som er hinta om så lenge, kjem eg jo berre til det same egget. Kjem jo ikkje til seksaren. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Pepsico, er du på 9? jepp jeg tenker retard, men hmmm Magic: a nasty sign — Gymnastics again! R E D går andre veien Red = nasty TRREAD RETARD Men neida Endret 7. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg gir snart opp, klarer ikke mikroen! hva skjer ? noen hint, jeg har skrudd ned lyset, stått rundt i rommet, tiltet skjermen men det eneste jeg ser er 00:56 og noe hvitt rundt. ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg gir snart opp, klarer ikke mikroen! hva skjer ? noen hint, jeg har skrudd ned lyset, stått rundt i rommet, tiltet skjermen men det eneste jeg ser er 00:56 og noe hvitt rundt. ? legg det i photoshop eller gimp og skru ned brightness Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Finner ikke noe synonym til Unstable! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) *snip* I knows teh answer! 10 Sebbe å zapti: www.rhymezone.com Endret 7. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ballus kan du gi oss noen hint til lvl 8? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ja, sjekk kildekoden. Fokuser på det som står med grønn skrift. Og fokuser ekstra mye på filename. Haha! Level 10 har egen link til google! Endret 7. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 kildekode???? hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg gir snart opp, klarer ikke mikroen! hva skjer ? noen hint, jeg har skrudd ned lyset, stått rundt i rommet, tiltet skjermen men det eneste jeg ser er 00:56 og noe hvitt rundt. ? legg det i photoshop eller gimp og skru ned brightness haha, jeg må være helt dum. skrudd den helt ned nå og det eneste forskjellen er den første nullen , som forsvinner litt på siden. :S Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Finner ikke noe synonym til Unstable! google is your friend Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 *snip* I knows teh answer! kødd Haha! Level 10 har egen link til google! 7 også haha, jeg må være helt dum. skrudd den helt ned nå og det eneste forskjellen er den første nullen , som forsvinner litt på siden. :S da må du stille ned mer Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 hvor finner jeg kildekode, HVa er kildekode??? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 andre musetast - vis kilde Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 kildekode???? hvor finner jeg den? Høyre museknapp utenfor bildet. Hvis kildekode. Sebbe: rhymezone.com ffs! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) *snip* I knows teh answer! 10 Sebbe å zapti: www.rhymezone.com Det der er jo ikkje synonym, er jo berre ord som rimar på unstable. Eg MÅ klare nr 5 før eg legg meg! Skal på jobb i morgon! Edit: Eg er skikkeleg på jorde i kveld altså, fann synonymet! No skal dette gå som ein leik! Endret 7. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) det er jo ikke noe grønn skrift i den, skjønner ikke noe av den jeg :S Endret 7. august 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Edit: Eg er skikkeleg på jorde i kveld altså, fann synonymet! No skal dette gå som ein leik! Jeg skulle akkurat til å si at enkelte er veldig, veldig lite smarte. Godt. det er jo ikke noe grønn skrift i den, skjønner ikke noe av den jeg :S Level du var på? 8 <!-- filename extension revision time --> finnes den sekvensen i kildekoden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå