Gå til innhold

Swell! Tar du utfordringen? (Ingen spoilere!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forbanna psykiaterjævel! Jeg finner rett og slett ikke ut hvem det der er. Teite tegninga. *rope høyt i irritasjon*

 

Jeg hadde håpet at dette ikke skulle være ett googlespill, men heller ett spill hvor man brukte logikk og fikk litt hjernetrim.

Lest kildekoden? :=]

 

 

Noen som har hint til level 13? (batteri)

Lenke til kommentar
Noen som har hint til level 13? (batteri)

Hihi^^

 

Da har jeg forsøkt 20 forskjellige kjente psykiatere. :) Ingen var riktig gitt. :cry:

Jeg skal ikke si for mye nå :hmm:

 

wikipedia har oversikt over kjente psykiatere.

 

Det står ikkje det hjå meg! Men berre for å klargjere det: høgreklikk - eigenskapar - kildekode står som "alternativ tekst" (firefox). Er det kildekoden?

 

Trur eg har mista evna til å tenkje sjølv. Må ty til hjelp frå dykk stadig vekk

Kildekoden.

 

Hint: Gen.

Lenke til kommentar
Kildekoden, er det det som står på fana, eller det som kjem opp når eg høgreklikkar? eller ingen av delene?

For n-te gang: Høyreklikk utenfor bildet, velg så alternativet "Kildekode"/"Source"/"Kjeldekode"/"Quelle" avhengig av hvilket språk du har valgt for din web-browser.

Lenke til kommentar
Kildekoden, er det det som står på fana, eller det som kjem opp når eg høgreklikkar? eller ingen av delene?

For n-te gang: Høyreklikk utenfor bildet, velg så alternativet "Kildekode"/"Source"/"Kjeldekode"/"Quelle" avhengig av hvilket språk du har valgt for din web-browser.

No need to wake up the dead. But thanks :)

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å gi noen hint til level 17?

Jeg tror jeg er veldig nære, men finner liksom ikke helt ut av det.

Så langt er eg dessverre ikkje kome, men om du gjer litt hint til nr 8 (globus som står på eit bord) så skal eg forte meg til 17 :)

Den husker jeg ikke så godt :S

kanskje du kan forklare litt nærmere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...