theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hva er swell? Det er et riddle spill. Linken er her: http://swell.kapsi.fi/ Før du begynner burde du lese det meste som står der. Hintene kan du ta etterhvert som du stiger i lvl. Aiit, om swell: La oss si du har får et bilde av et eple, og siden heter. blablabla/eple.html. Og tittelen på siden heter "epler faller ikke langt." Åpne sourcen for hint. Der kunne det f.eks stått "ordtak". AHA! Tenker du. "epler faller ikke langt fra... stammen!" Da skriver forandrer du eple.html til stammen.html Er det riktig kommer du til neste level. Hvis urlen er slik : blabla/aids/hiv.html så skal du skifte ut hiv.html til svaret.html Er urlen slik: Blabla/pungrotte/ så skal du legge til svar.html på slutten. Tips: Mange lvls har egg. Det vil si skjulte hint. De kan komme om du skriver forandrer url til noe som har med saken å gjøre - men som ikke er svaret. Dette fungerer da som en ledetråd. I blant er bildene klikkbare. Da må du finne ordene som skal i feltene. LET THE GAME BEGIN! Men - Ingen spoilere. Hint og hjelp kan dere gi, men ikke svaret. Endret 6. august 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Kommet helt til 3 ¨\o/ Har også finni ordet der, men neida. Skulle ikke værra så lett hæhæ 4 Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg sliter enda med lvl 19. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er dum, hjelp meg med støpsel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er dum, hjelp meg med støpsel. noter bokstavene i notepad, slik jeg merka det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) fordelt på hvor mange linjer? 5 = Endret 6. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvorfor har denne tråden seks svar og null visninger? Daniel Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fordi visninger blir oppdatert hvert 5. minutt eller noe. Vet ikke eksakt antall min. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvorfor har denne tråden seks svar og null visninger? Daniel Fordi visninger oppdateres hver 8 time, mens svar oppdateres fortløpende Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 fordelt på hvor mange linjer? 5 = what you said? må nok ha det inn med teskje... Dvs. visninger oppdateres hvert 480 minutt Det er 2 linjer.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Skriv hva bildet viser da. Jeg greier ikke huske hva alle lvlsa var. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Skriv hva bildet viser da. Jeg greier ikke huske hva alle lvlsa var. Domino Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bildet viser et dobbeltstøpsel man kan trykke på, og et todelt bilde. Nede finner man noen bokstaver. Om man trykker på støpslene, som jeg antar man skal gjøre får man en brukernavn/passord boks opp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bildet viser et dobbeltstøpsel man kan trykke på, og et todelt bilde. Nede finner man noen bokstaver. Om man trykker på støpslene, som jeg antar man skal gjøre får man en brukernavn/passord boks opp. Bare nede? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Domino Lest overskriften. Hvor er du? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Ballus: Hugs, "life is like a rollercoaster, it has its ups and downs" elns Om du tenkjer på det, og har notert bokstavane rett under kvarandre, er det lett. Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå