niss26 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har problem med at enkelte filmer går i slowmotion. lyden går som normalt da. har prøvd mange forskjellige codecs uten annet resultat. :o dette gjelder ikke alle filmene mine men bare noen. har prøvd med mange forskjellige spellere å uten annet resultat. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har du Nimo Codec pack ? Den bør fikse problemene dine. Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 nå har jeg prøvd både nimo og alle de andre pakkene! uten resultat Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har problem med at enkelte filmer går i slowmotion. lyden går som normalt da. har prøvd mange forskjellige codecs uten annet resultat. :o dette gjelder ikke alle filmene mine men bare noen. har prøvd med mange forskjellige spellere å uten annet resultat. noen som kan hjelpe? Nimo er ikke bra, kan hjelpe å uninstalle det (og installere ffdshow), men det høres mer ut som et ac3-problem, jeg tipper du har installert ac3 for galt operativ-system, prøv å finn er versjon du vet skal funke på XP (hvis det er det du har da). AtW Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Høres ut som et AC3 codec problem ja.. Hent AC3 pakken som ligger her: http://www.doom9.org/index.html?/software.htm (filters) eller last ned og installer DivX 5.xx pakken med AC3 codec integrert. Den finner du ved å søke med et hvilket som helst P2P program (eMule,DC etc). og som ATWindsor er inne på, bli kvitt Nimo! Før eller siden vil den by på problemer. :wink: Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 nei virker heller ikke nå. er det noen måte jeg kan skjekke om jeg har blitt kvitt di gamle codecene eller? har skjekka remove files lista. Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 en ting til! i winamp3 går filmen helt fint bortsett fra at bildet er grønnaktig. men lyden stemmer. hvordan kan lyden gå fint der men ikke i andre avspillere? Lenke til kommentar
Jay Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har du Nimo Codec pack ?Den bør fikse problemene dine. Den lager som regel problemer spør du meg. Anbefaller at man avinnstallerer sånne pakker og legger inn codecs en etter en etter behov. - J Lenke til kommentar
stranden Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Nimo codec pack er gay.. føkka hele pcen min.. kunne ikke bruke media player..ellr noe annet BARE winamp.. reformaterte.. for i winamp blir alle filmene nesten i negativ.. kjipt Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 takker for alle svar men ingen har til nå klart å løse dette problemet. filmen går saktere enn lyden. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hadde problemer med at filmer ble grønnaktige etter installasjon av Nimo codecen. Måtte da avinstallere ffdshow for å bli kvitt problemet. Nimo codec pakka er en delt velsignelse, iallefall for meg. Mye krøll skjedde etter installasjon av den. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Alle klager på Nimo... Har selv aldri hatt problemer med den. Alle må jo inrømme at ideen er god, om ikke annet Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 er det xvid som er problemet. har bare hatt problemer med xvid filmer. suger xvid sor kxk? Lenke til kommentar
thorel Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Min først tanke er WinXP + XviD = ikke alltid perfekt ... Angående Nimo Pakket: Bare bortkasta greier! Les heller nfo filene og legg inn de codecene dere trenger... Lenke til kommentar
niss26 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 http://www.moviecodec.com/mb/topic.php?tid=773 her finnes det kanskje noen svar på problemer med filmer å Codecs nytty link! Lenke til kommentar
Smal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har hatt masse problemer med "xvid codec" og "nimo codecpack"... har funnet ut at "K-Lite Codec Pack 2.0" fungerer mye bedre.. får spilt av alle filmer med den codec packen... basic versonen holder til det meste... Husker ikke hvor du finner det da, men.... MVH Smal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå