Mr. Zero Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei! har en venninne som jeg har blitt veldig gla i i det siste og jeg tror er forelsket i jenta. men saken er at når jeg sender henne melding så svarer hun ikke... men møter jeg henne så sier hun: "beklager at jeg ikke svarte altså, var på jobb" og så mye sånt. Enten er hun veldig opptatt eller hun er ikke interessert? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Virker ikke helt lovende. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvor mange tråder om dette har vi fått nå? Et tips: Slutt å tenk over det, slutt å overanalyser alle "tegn" hun gir. Kan også hende at hun synes du er "masete" hvis du sender henne mange meldinger.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Må nesten lage en tråd som er stycky ang dette temaet he he, siden det begynner å bli litt mange av disse, "Får ikke svar fra jente jeg liker på sms" oppleget. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dessuten må man heller ikke glemme at folk er forskjellige. Noen elsker å sende sms og gjør det hele tiden til alt og alle, mens andre liker det bare ikke, og dermed gidder de heller ikke å svare dersom det ikke er noe viktig. Dette behøver ikke nødvendigvis bety at hun ikke liker deg. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Vel, hun svarer når jeg skal vente på'a for å ta bussen, og når hun vil ellers;p Også snakker hun til meg når hun trenger meg eller hun lurer på noe (føler meg litt brukt her:p) ellers hører jeg aldri fra henne. Ser ikke så bra ut? hehe Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Spør henne. Det er noe jeg har begynnt med i det siste. Klarer opp i det meste egentlig :] Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Slutt å sende henne meldinger.. se om hun tar initiativet i stedet. hvis hun ikke svarer deg på en melding er det ikke noe poeng å sende en ny melding dagen etter. Det kan godt hende hun er interessert, men bare pass på å ikke send hun for mange meldinger, det blir bare masete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå