Gå til innhold

Beste abonnement for kjærester som bor fra hverandre


Anbefalte innlegg

Et annet alternativ, men litt mer krevende, er at begge har Djuice Kontant (For å sende gratis SMS med SMS Friends) og Lebara/Tele2/Talkmore/Chess eller lignende (For å ringe gratis).

 

Men tror ikke det er et alternativ en gang. Da må begge ha to telefoner og skifte i mellom osv, men men..

 

EDIT: Før hadde jeg Chess Kontant med tjenesten Chess Friends til 0,-.

Det var soleklart det beste tilbudet som fantes, da jeg kunne ringe og sende melding helt gratis til de som var Chess-medlemmer, men til max 4 personer.

 

Men siden de endret prisene til den dumme tjenesten for Chess Kontant, der man måtte betale for å bruke den, gav jeg opp.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da jeg gikk over til Chess Kontant Global, var *Friends* allerede inkludert. Jeg prøvde å ringe og sende sms til de andre som var Chess-kunde, og det kostet meg ingenting.

 

Men jeg gikk over til Djuice Zero for å få billigere minuttpriser og SMS-priser (SMS-pakker), Fri Familie (Da resten av min familie hadde Telenor) og SMS Friends.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Ingen vits i å betale 40 kr for noe hver mnd. når man kan få et mye bedre tilbud andre plasser.

 

Hvem leverer fri sms, mms og ringing til 40 kroner mnd?

 

Det lurer jeg også på.

Noen tilbyr gratis ringing. Noen tilbyr gratis SMS. Ingen andre tilbyr gratis MMS, og ingen andre - såvidt jeg har fått med meg - tilbyr gratis ringing, SMS og MMS for 40kr/mnd.

 

Det er først etter at jeg fikk Chess Friends at jeg faktisk begynte å sende MMS meldinger.

Lenke til kommentar
Det lurer jeg også på.

Noen tilbyr gratis ringing. Noen tilbyr gratis SMS. Ingen andre tilbyr gratis MMS, og ingen andre - såvidt jeg har fått med meg - tilbyr gratis ringing, SMS og MMS for 40kr/mnd.

 

Det er først etter at jeg fikk Chess Friends at jeg faktisk begynte å sende MMS meldinger.

 

Det eneste vil være familieløsninger alá Telenor FriFamilie og Netcom Trådløs Familie som leverer dette. Men de krever en som må være juridisk ansvarlig for flere abonnement og vil kun fungere mellom et maks antall telefoner. Chess sin løsning kan jo gjelde alle du kjenner, om de har Chess.

Lenke til kommentar
Ingen vits i å betale 40 kr for noe hver mnd. når man kan få et mye bedre tilbud andre plasser.

 

Hvem leverer fri sms, mms og ringing til 40 kroner mnd?

 

Det lurer jeg også på.

Noen tilbyr gratis ringing. Noen tilbyr gratis SMS. Ingen andre tilbyr gratis MMS, og ingen andre - såvidt jeg har fått med meg - tilbyr gratis ringing, SMS og MMS for 40kr/mnd.

 

Det er først etter at jeg fikk Chess Friends at jeg faktisk begynte å sende MMS meldinger.

NetCom Mewe tilbyr dette, og FriFamilie-løsningene tilbyr dette -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...