olavaust Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei... har skiftet ut G -force parabolen min med ein større tallarken. Kjøpte også eit dobbelt hode som har både 1gr. vest og 5 gr. øst. Disse er koblet sammen inni hodet, og eg har 2 utganger som eg kan koble på 2 tunere, eller dreamboxer. Problemet opstod då eg skulle sette opp dreamboxen mot den nye lnb'n Man kan velge mellom -one singel satelite -2 satelites via toneburst -2 satelites via disq -2 satelites via 22kHz -4 satelites via disq -4 or more via motor - non standar satelite Kunne her tenkt meg at det sto monoblock eller noe lignende. Dersom eg velger non stander blir det litt for avansert. Når eg kobler til den gamle canaldigital dekoderen har eg 80 % på sirius når eg velger monoblock Når eg kobler over til dreambox har eg maks 30 % uansett va oppsett eg velger.. Noen som har ider ? Når eg stiller inn ein monoblock, skall tuneren stå på sirius eller thor? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 DB har en svakere tunerblock men har dun 30% SNR på DM800 så er det max,på eldre modeller er dette opp mot 100% i SNR.BER skal være 0.Monoblock har jeg ikke vært borti så der bør du finne et dreambox forum som du kan stille dette spørsmålet på.Digsat er et forum du kan finne det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå