RandiA Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Jada jada. Jeg skal lese den, men det er ikke gjort på 2 dager. Neida, man skal jo øve mens man leser, tror jeg så det bør nok taes over tid. Holder bare på med Elements "skoleboken" jeg nå... RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ja... "bokanmeldelse" av premien. "Scott Kelby's Lightroom 2 Book for Digital Photographers". Jeg har ikke kommet så veldig langt i boka, jeg. Den er tung å lese, synes jeg, men det er ikke fordi den er tung faglig, men han "småprater" fryktelig mye i boka. Jeg er ganske sikker på at boka kunne vært halvert i lengde, og man kunne lært akkurat det samme. Av det jeg har lest, så har jeg jo lært noe, og det regner jeg med at jeg kommer til å fortsette å gjøre også. Men den er altså tunglest. Så det vil ta... litt... tid... Foreløpig vil jeg ikke gi terningkast, men jeg tror nok det finnes bøker der ute som er bedre - på sin måte. For de som trenger ting inn med teskje i hvert eneste skritt, så er dog denne boka ypperlig. Endret 13. januar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå