Gå til innhold

Photo Walk i Trondheim 23.august

Anbefalte innlegg

Jau, men hos flickr er det maks 3 stk, jeg tenkte vi kunne ta så mange vil ville i min tråd. Hva om vi hjelper hverandre med å plukke ut de beste fra hver av oss... Jeg kunne iallefall trent litt hjelp der.

Hvor har du det fra at man kan legge ut kun 3 bilder?

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo det er riktig, bare 3 bilder i den gruppe-Flickr har vi blitt enige med ledren om, ellers kan man jo legge hele billedserien fra walken på sitt eget Flickr område, det har jeg tenkt å gjøre.

RandiA

Ingen som har sagt noe hos oss; men jeg ser at folk legger ut opp til 6 bilder, så jeg gjorde det jeg også.

Tom

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke finne hvilken størrelse bildene skal ha.

Hørte noe om max 1 Mb?

Jeg har lastet opp 3 bilder (de ble bare 50-60 Kb) på mitt nye Flikr område, men ikke f'n om jeg får dem over til gruppa?

Flikrflippr trenger hjelp!!

Leste mailen fra Torgeir - maks 1600 dpi i lengste retning.

Da får jeg begynne på nytt - les bruksanvisningen først, så....

Endret av arela
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke finne hvilken størrelse bildene skal ha.

Hørte noe om max 1 Mb?

Jeg har lastet opp 3 bilder (de ble bare 50-60 Kb) på mitt nye Flikr område, men ikke f'n om jeg får dem over til gruppa?

Flikrflippr trenger hjelp!!

Leste mailen fra Torgeir - maks 1600 dpi i lengste retning.

Da får jeg begynne på nytt - les bruksanvisningen først, så....

1024 i lengste retning er greit synes jeg, har holdt meg til det jeg. Bruker også det her på forumet. Når jeg lagrer for å legge ut, bruker jeg kvalitet 8 i Photoshop. Greier seg at bildene er rundt et par hundrede kb. (Når du står i Group Pool, så står det Add Photos der til høyre, da drar du bare over fra dine egne, greit om du har lagt de på eget område først.)

RandiA

Lenke til kommentar
Nå mener ikke Runar 1600dpi i lengste retning, men 1600px.

1600dpi er MYE, + at det ikke sier noe om lengden på bildet.

Ja, i dpi blir det mye ja...jeg "leste" det som pixels, og ved nærmere mail med Torgeir kom jeg frem til 1024p på det lengste, slik vi bruker her, og det er greit å forholde seg til.

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd flere ganger å sende de fra min flikr til gruppen, men nei. De er forresten 1500*996.

Når jeg trykker add phote - dukker denne saken opp:

None of the things you've selected can be added to the group, because they're either already in the group, in too many groups, or they don't follow the rules of this group.
Lenke til kommentar
Ja - de kom inn etterhvert :)

:!: :!: ...ikke rart du "fomlet" litt nei...det var bare slik det var :yes:

RandiA

Nå har jeg forresten ventet flere timer på at mine skal dukke opp. :hmm: Ser ikke noe til dem enda. :no: En annen sak (har lagt inn temaet i diskusjons-tråden på Flickr):

Antall bilder fra hver deltager i Group Pool - Her er det ulikt i de forskjellige PhotoWalk gruppene ser jeg. I noen byer(de fleste kanskje - har ikke sett inn i alle byene nei) har deltagerne lagt inn alle sine bilder. Se for eksempel på London, utallige bilder på hver deltager der. Og New York/ChinaTown: 32 bilder fra første deltager.Rart det ikke kommer noe felles "regel" om dette?

Randi

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Må egentlig si meg litt enig. Er ikke sur ellerno' for at jeg ikke ble blant de 11 beste, langt ifra, men jeg synes mange av de andre bildene var bedre enn 4-5 av topp 11.

Men, det er dommerne som avgjør, og de har sin egen smak og egne preferanser. :)

EDIT: Rot fra moderater, tror jeg (2 meldinger satt sammen i en). Siste del av denne meldingen ble skrevet nesten en måned etter resten, dvs 26/9-2008.

Da har jeg endelig fått boka. Den kom med Bring rett på døra for noen minutter siden. På pakka var det ikke mindre enn 4 adresselapper med mitt navn på, klistret delvis over hverandre. :D

Endret av Ratleto
Dobbelpost
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...