stiff Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt løse sorte fronter til min dvd og cd-rw? Lite bra med grå/hvite fronter i mitt nye sorte kabinett! Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvorfor ikke bare plukke de av og lakkere de svart matt..... Simple as that.... Lenke til kommentar
resac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan jo...... hvis du går på skole...... gå forbi en pcmed svart cd/dvd rom, og la dekselet bare falle ned i lomma di...... Lenke til kommentar
resac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan jo...... hvis du går på skole...... gå forbi en pcmed svart cd/dvd rom, og la dekselet bare falle ned i lomma di...... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan jo...... hvis du går på skole...... gå forbi en pcmed svart cd/dvd rom, og la dekselet bare falle ned i lomma di...... Drittunge! Er det rart skolene i landet får dårlig råd? Når slike pøbelnerder som deg forsyner seg av datautstyret fordi de "trenger" det! F*** så smålig det går an å bli. Få deg jobb! Ok, dette var litt utenom emnet, men nok en gang: Drittunge Lian Li har noen fronter i sort utførelse som det går an å lime på . Disse koster 95 kroner hos microplex og finnes til et utall forskjellige modeller av CD-/DVD-ROM-enheter. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 riv de av og spray lakker de!!!!!!! så er du ferdig..hvis de ikke vil på igjen etterpå så har du enten gjort noe feil eller så må du rett å slett lime an på igjen :lol: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ta et av de dekselene som originalt var på kabinettet og lim det på som i denne guiden: http://www.techtv.com/screensavers/howto/s...3418345,00.html (har sett bedre guider, søk litt med google eller no så finner du sikkert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå