Devil123 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg har skaffa meg nitrobil, med el.start etter og ha starta og kjørt en stund stoppa den, jeg prøvde og starte den igjen, men da bare summer den, får ikke tenning eller noen ting hva kan være galt da? Endret 7. august 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Går ut i fra a du har kjørt inn motoren. Første trinn er å sjekke om det er fuel på tanken. Det neste du kan gjøre er å sjekke at pluggen gløder. Det neste steger er å ta av den slangen som går til potta(trykket)og blås i den slik at du ser at fuelen går inn i motoren. Da bør den starte Endret 6. august 2008 av Rune-B Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har du sjekka alle slangene? Hvis slangen fra eksos til tank lekker, så kan bilen oppføre seg sånn, etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Har du sjekka alle slangene? Hvis slangen fra eksos til tank lekker, så kan bilen oppføre seg sånn, etter hva jeg har erfart. det er ikke anntydning til start på motorn en gang, høres ut som om det er noe som ikke har kontakt, altså drivverk til motorn Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Får du ikke dratt rundt motoren? Får skru av start-drevet og sjekke om det er i orden da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Rc biler krever litt teknisk innsikt. Er ikke så lett som bare å starte å kjøre alltid. 70% av tiden går til skruing/feilsøking/forbedringer etc. Foreslår at du leser endel guider/DIY på nettet. Vill nok hjelpe deg i begynnelsen. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har funnet feilen;) Det var et lager i elstaren som var slitt, men klarte og få den til og fungere uten og bytte, men må nok bytte snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå