MikeB Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er nybegynner idag på Linux Knoppix og bruker file manager til å kopiere filer til ekstern harddisk. Hvordan kan jeg merke flere filer og deretter kopiere? Finnes det en liknenede type teknikk som i Windows? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, i min Konqueror gjør jeg akkurat som i WIndows. Enten velger en fil, og holder inne ctrl for å velge flere filer, eller drar over et helt område med musa? Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Ja, i min Konqueror gjør jeg akkurat som i WIndows. Enten velger en fil, og holder inne ctrl for å velge flere filer, eller drar over et helt område med musa? Takk, case closed. Jeg fikk det plutselig for meg at det var SHIFT tasten ..... .... slevsagt var det CTRL... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ikke noe i veien med å bruke Shift og piltastene heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå