AndyF Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 skulle skifte emailen på livebrukeren min og etter skifte så får jeg ikke spilt multiplayer lengre. Den originale emailen var på 17,5 år(my age) og dermed begrenset av family skit(grunnen til skiftet) og hadde den jeg skulle skifte til som "parent". skiftet gikk helt enkelt og hadde ingen problemer, men når jeg skulle spille i dag får jeg beskjed om at multiplayer for min bruker er blokert og at jeg kan stille på dette i system->family settings. og her er problemet. når jeg velger "xbox LIVE controls" så får jeg beskjeden "there were no xbox live child profiles found" ergo, i'm stuck... noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Prøv og skifte tilbake til den gamle da, er ikke krise å bruke en mail du ikke bruker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 kanskje den kan hjelpe. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 får bare skifte en gang på 30 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå