Gå til innhold

multiplayer problem etter endring av email.


AndyF

Anbefalte innlegg

skulle skifte emailen på livebrukeren min og etter skifte så får jeg ikke spilt multiplayer lengre. Den originale emailen var på 17,5 år(my age) og dermed begrenset av family skit(grunnen til skiftet) og hadde den jeg skulle skifte til som "parent". skiftet gikk helt enkelt og hadde ingen problemer, men når jeg skulle spille i dag får jeg beskjed om at multiplayer for min bruker er blokert og at jeg kan stille på dette i system->family settings. og her er problemet. når jeg velger "xbox LIVE controls" så får jeg beskjeden "there were no xbox live child profiles found"

 

ergo, i'm stuck... noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...