christofferv Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei hei, Lenge siden jeg har postet noe her, så poster 3 bilder etter en tur til Sverige! Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Større versjoner av bildene ligger HER (www.flickr.com/christofferv) Ellers så er vel min favoritt marihøna, det hjorte bildet ble ikke som jeg håpet på, men det kan ha noe med at jeg og kjæresten min gikk en tur og plutselig stod hjorten der, så før jeg fikk stillt inn kameraet var han i fullt 4-sprang. Men alt i alt.. Syns jeg greide å hente bildet inn igjen så godt som mulig! Håper dere liker det! Endret 9. august 2008 av cv-trial Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei, hadde tenkt å komme med en formaning om å legge inn bildene som vedlegg; men har du ordnet selv - bra. Slangebildet synes jeg ble for rotete; i tillegg så burde du fått større dybdeskarphet på selve slangen. Hjortebildet er forsåvidt greit i fforhold til situasjonen. Jeg er dermed enig med deg at marihøna er det beste bildet her. Og det synes ble bra. Macro-entusiastene er sikkert uenige; men dem om det. Men du kan godt droppe de rammene ... Tom Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) syns du kan beholde rammen på marihøna. Endret 8. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Er nok enig i at macro entusiastene ikke liker det bildet, men det er noe med det som gjør at øynene mine liker det ivertfall. Syntes forøvrig at det slangebildet var litt kult samtidig som rotete, det får frem omgivelsene og at en slange ikke er noe husdyr akkurat. Det er et dyr som lever i ville omgivelser, og da syntes jeg det passet! Men men.. Andre som har andre synspunkter eller tips til forbedringer, kom gjerne med de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå