thekid Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har en 3 mnd gammel acer 5920 bæbar, ting fungerer greit utenom strømforsyningen som på tuppen av ledningen har plasten blitt borte (se bilde). Litt usikker om dette er trygt å bruke lenger. Sjekket prisen på ny strømforsyning hos mpx og der koster den 750,-. Men uansett, er dette en garantisak? Har bare brukt pc'en til sofasurfing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 3 måneder er ikke lenge så det kan hende det er en garanti/reklamasjon sak. Ring acer eller der du kjøpte pc-en og forklar problemet og sjekk hva de sier og vis du må sende mail på det legg med bildende du la ut her. Så har du bevis på det så de skjønner hva du mener og sånn. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du har hatt den på fanget i sofaen? Da har ledningen en tendens til å bli gnidd borti her og der. Da er det slitasje/uforsiktig bruk, og ikke garanti. Det mener iallefall jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Men slitasje på 3måneder er ikke mye, jeg har hatt min bærbare Dell i 5 år og det ekke tegn på noen skader med kablene og den pc-en har vært i sofa, seng og på reiser over alt. Så syns kanskje 3 måneder burde blitt godtatt for det kan være dårlig plastikk men som du sier så kan det jo være uforsiktig bruk. Men jeg velger og tro han ikke bruker kabelen til og hoppetau men til det den er laget for. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tviler sterkt på at denne slitasjen kan tilskrives en mangel i produktet (strømforsyningen). Men det er jo lov å prøve seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg er litt usikker om han vil få det på garantien, det blir kanskje litt avhengig av hvem han møter på når han ringer ditt han kjøpte pc-en. Noen ganger så er de veldig hjelpsomme selvom de egentlig ikke skal gi deg det, og noen ganger er de ikke det og bare aviser deg. Mistet XP cd-en min og ringte og spurte om en ny en for jeg har 2 pc-er av forskjellig merke det ene stedet bare nektet meg det og fortalte at jeg måtte betale for en helt ny cd, mens det andre merket ga meg cd-en gratis uten og tenke noe mer over det. Så det er litt avhengig av hvem du møter tror jeg ivertfall sånn jeg følte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå