ukjentbrukergitt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei En dag her oppdaget jeg en boble på bildekket, det ser liksom ut som om noe tyter ut i selve dekket, kanskje luft for den saks skyld. Er det farlig å kjøre med? skal ta med bilen for å få proffe til å se på det, jeg byttet det med bakhjulet for sikkerhets skyld, har ikke kjørt med det etter turen hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bytt det med en gang, er mitt råd! Du har brudd i en cord, dette er noe som skjer av og til. Dersom dekket er nytt, kan du få byttet det på reklamasjon. Det er klart dette er risikabelt å kjøre med, dersom boblen sprekker, har du punktert, og det er ikke særlig gunstig dersom du ligger i godt driv i en sving. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dekket SKAL byttes.. Du har som Zanta sier, en cord som har ryki, bedre kjent som seperasjon. Det er ikke som å få en spiker i dekket, men det vil si POFF, så er det tomt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 ok takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå