Doochebag Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har funnet fram min gamle Playstation og Final Fantasy IX for en gjennomgang. Finner ikke noen av de gamle PS eller PS2 memory cardene mine - og må derfor skaffe meg ett nytt. Hvor kan jeg skaffe meg et memory card som fungerer til PSOne i Oslo? (Siden jeg tenker at PS2 memory cards absolutt ikke fungerer). Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 det tror jeg blir så og si umurlig. eneste jeg kan tenke har en bitte liten mulighet har det brukt er Game tidliger spiderman, men den sjansen er syltynn. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Blir vel å sjekke finn.no eller qxl.no eller noe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du kan få ett av mine for...tja...600kr Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, kjøp av meg! Bare 499 her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 450 laveste eg går :!: Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 400per stk. hvis du kjøper to. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 du får 2 for 900 og da får du ett gratis Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg sa 2 for 800, så jeg har fortsatt lavest. Men kanskje vi skal prøve å hjelp han med å finne et memorycard istedenfor å se hvem som kan selge sitt billigst? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 joda,men siden han får ett gratis så får han egentlig 3 for 900.. Har sett rundt, men har ikke funnet noe.... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 det er jo billigere å kjøpe en ps3 en ¨å kjøpe minnekort fra noen herfra iallefall.. men, det ser vanskelig ut å finne.. må nok ty til ebay for å finne noe, ps2 minnekort fungerer desverre bare til ps2 spill, så har du det bekreftet, om du ikke var 100% sikker allerede.. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Min beste løsning på dette (utenom deres utrolig billige løsninger) var å få låne et av en kamerat som hadde et par slengende rundt. Game (gamle Spiderman) kunne ikke hjelpe til utenom at de ba meg håpe på eBay. Venner er viktig er min konklusjon etter dette hehe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Her har du det du leter etter. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du skal få et av meg for 100 spenn. Send PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå