even_ Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hvilken Klokke har du innenfor denne kategorien? Endret 15. august 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Har ikke så eksklusivt som Rolex eller Tagheuer men... Har en fet TISSOT PRS200 og en Polar RS200 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Tror jeg ville ha følt meg litt naken uten klokke, men man klarer seg jo egentlig med mobiltelefon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har ikke hatt klokke på armen på 10 år, faktisk. Før gikk jeg alltid med klokka. Men så fant jeg ut at det var ganske digg å bare la være å sjekke klokka hele tiden, bare la tida gå liksom. Så ble jeg bare vant med det. Kan jo se på klokka på mobilen, stasjonen, eller rundt om i byen hvis man er så opphengt i hva klokka er til enhver tid. Så forresten en klokke i en monter på flyplassen i Zurich. Den var belagt med diamanter og masse bling, og kosta 20000 Franc (*5 = 100000 NOK). Det er litt drøyt. Endret 8. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Så forresten en klokke i en monter på flyplassen i Zurich. Den var belagt med diamanter og masse bling, og kosta 20000 Franc (*5 = 100000 NOK). Det er litt drøyt. Her er en uten diamanter, som koster en håndfull millioner: Blancpain 1735 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har en Rolex WOW1337.. Kosta rundt 20 store og viserne er laget av diamant.. Den suger da, er så stygg... Pappa betalte med kortet sitt forresten Norges Forening for Folk Uten Humor (NFFUH) ringte og ville ha tilbake humoren sin ... Klokke til 20 000 er ikke noe "Wooow dritzykt azz!!!", det er tross alt ikke mer enn det koster for et par høyttalere av god kvalitet; "sportspakke" når man handler ny bil, eller det jeg måtte betale for 3 fag på Sonans Privatgymnas fordi jeg aldri fulgte med i timen. Jeg har ikke noe supereksklusivt nå, en Tissot som jeg bruker til hverdags. Ganske enkel clean klokke som går og går. Kikker litt på Tagheuer nå, synes dem har mye pent. En god klokke kan man ha lenge. Lenke til kommentar
groov Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg la ned litt penger i en TAG. Bruker den når jeg føler for det, kanskje et par ganger i uka. Kommer til å ha den resten av livet, har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Polar RS800 er min klokke, dog jeg tror ikke den vil gå som et "eksklusivt urmerke". Er 100% avhengig av klokka og virker mer enn naken uten, selv om jeg har med mobiltelefon. Lenke til kommentar
even_ Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg la ned litt penger i en TAG. Bruker den når jeg føler for det, kanskje et par ganger i uka. Kommer til å ha den resten av livet, har ikke angret et sekund. Ble en Link sikkert? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har en Rolex WOW1337.. Kosta rundt 20 store og viserne er laget av diamant.. Den suger da, er så stygg... Pappa betalte med kortet sitt forresten Norges Forening for Folk Uten Humor (NFFUH) ringte og ville ha tilbake humoren sin ... Klokke til 20 000 er ikke noe "Wooow dritzykt azz!!!", det er tross alt ikke mer enn det koster for et par høyttalere av god kvalitet; "sportspakke" når man handler ny bil, eller det jeg måtte betale for 3 fag på Sonans Privatgymnas fordi jeg aldri fulgte med i timen. Jeg har ikke noe supereksklusivt nå, en Tissot som jeg bruker til hverdags. Ganske enkel clean klokke som går og går. Kikker litt på Tagheuer nå, synes dem har mye pent. En god klokke kan man ha lenge. Den kosta egentlig 100k da, men pappa har contacts lizm! 100k er drøyt mye da, nå tar du fra meg gleden min over patek'en jeg fikk av pappa til konfirmasjonsgave for tre måneder siden, den kostet bare 70. Nå vil jeg ha ny Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Fornøyd med min Rolex GMT Master II Har riktignok byttet indexring fra blå/rød til sort/rød for å matche mine klær bedre for sesongen. Endret 12. august 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Pen klokke, spesielt med sort/hvit ring, men har aldri likt det forstørrelsesglasset over datoen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Pen klokke, spesielt med sort/hvit ring, men har aldri likt det forstørrelsesglasset over datoen. Synes forstørrelsesglasset over datoen er litt stilfullt jeg... Lenke til kommentar
even_ Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Pen klokke, spesielt med sort/hvit ring, men har aldri likt det forstørrelsesglasset over datoen. Synes forstørrelsesglasset over datoen er litt stilfullt jeg... Har selv en Rolex submariner uten dato på grunn av de fortørrelse.. Men de er vell en vane sak sikkert. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Vil også tro at det er derfor så mange foretrekker Sea-Dweller fremfor Submariner. Selv dykker jeg sjeldent, men jeg reiser nokså ofte så da var det naturlig med en GMT Master fremfor en dykkerklokke. Lenke til kommentar
andy1983 Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Har hatt en Breitling Chrono Superocean i to år. Veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
even_ Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hva synest dere om den nye modellen Deep Sea ? Jeg personlig synest kanskje dem kunne ha spart seg for teksten i innerringen. Dette bildet er tatt fra et annet forum Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Enig med deg even_. Ble litt mye tekst i innerringen. Liker best klokker som det ikke står så mye i innerringen på.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Hva synest dere om den nye modellen Deep Sea ?Jeg personlig synest kanskje dem kunne ha spart seg for teksten i innerringen. Dette bildet er tatt fra et annet forum Enig med deg even_. Ble litt mye tekst i innerringen. Liker best klokker som det ikke står så mye i innerringen på.. Enig, men ellers en fin klokke Lenke til kommentar
groov Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Ble en Link sikkert? Nei, en 2000 Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå