Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ingen lyd med siste driver frå creative

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Prøv og last ned driverne som ble sluppet før de du har nå kanskje det vil hjelpe.

Hvilket OS er det? og bit versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

hm vent a jeg har driverne liggende vis du ikke finner den tidligere versjonen på creative sine nettsider.

edit: her finner du driverne som kom før de nyeste som du sikkert lastet ned disse fungerer for meg og har vista 64 bit ultimate jeg og.

vista 64 bit drivere

Off topic:

Hadde filen liggende med hele versjons navnet heldigvis og da var de lette og finne på nette.

Lykke til håper det hjelper

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

sorry at eg svare litt seint, men det er sommar vett du;)

får ikkje lov å degradere ettersom den legger merke til at eg har nyare versjon innpå... men storebror min som er ein del flinkare med data skal hjelpa meg imårå, så me får sjå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du må fjerne de gamle driverne først før du får innstalere nye glemte å si dette beklager.

Har engelsk vista så jeg må bare gjette litt på hva de norske ordene er noen steder.

Trykk på min data maskin --> Avinstaller eller endre programmer --> så bare finner du alt av Creative i lista og dobbelt klikker på dem og velger avinstaller. Når alle er borte så starter du om pc-en og innstalerer du de gamle driverne du lastet ned.

Eller du kan vente på at din bror skal hjelpe deg med dette som kan være det beste om du er litt usikker, da kan du kjefte på han istedet for at han kjefter på deg for at noe ble galt hehe.

lykke til

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vel da skjønte du kanskje hvordan du avinstallerte driverne eller skal jeg bare skrive det på engelsk til deg?

bare åpne computer og så uninstall or change a program, og fjern alt av creative så restarter du pc-en og så innstaler alle de nye driverne dine.

Edit la til tekst.

Mvh donnieakalefty

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...