bennyborg Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Har en HP Omnibook 6100 som serverer en masse støy når jeg bruker hodetelefoner. Det kan høres ut som god gammeldags "jordingsstøy". Noen som har samme problem eller vet hvordan man kan løse dette? PS: En kompis av meg har samme PC-en og opplever samme problem, så det er ikke et enkelttilfelle. Jeg har også forsøkt med forskjellige hodetelefoner, uten at det hjelper. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Velg volumkontroll og pass på at alle de forskjellige kontrollene vises (under innstillinger). "mute" eller demp de forskjellige enhetene og se om noen av disse lager støyen. Dette hjalp på min laptop hvor det var PhoneLine som lagde støy. Lenke til kommentar
bennyborg Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Takk for svar. Glemte selvfølgelig å presisere at støyen er der selv når jeg muter "Volume out". Er vel derfor neppe andre devicer som er grunnen? Lenke til kommentar
christt Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hadde samme problemet på min Dell Inspiron 8100. Oppdaterte til nyeste driver for lyd og støyen ble borte. Lenke til kommentar
bennyborg Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 Fungerte dårlig, men takk for tipset. Virker som om det er et jordingsproblem. Støyen er der selvom jeg ikke kjører noen programmer med lyd. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
aarnas Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har samme problemet på min i-buddie maskin. Når jeg kobler maskinen til et stereoanlegg kan jeg likevel minimere støyen. Ved å stille alle voluminstillinger i programmer ol på maks og heller dempe utgangseffekten på stereoanlegget blir lyd til støy forholdet bedre. Dette er fordi støyen fra maskinen er konstant uansett volum på forskjellige programmer og enheter som du selv sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå