nisak80 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heisann dere. Skal ha meg en ny telefon, men ikke bare bare i denne jungelen. Har falt litt for Nokia 5610 og vurderer SE k810i. Hva mener folket her inne. Er det noen andre jeg bør vurdere? Mine krav er at tastene skal være gode, ålreit kamera med lys/blitz og hoved kravet er at den skal være kjapp i responsen, har akkurat kvittet meg med n73 da jeg holdt på å klikke i vinkel. På forhånd hjertelig takk for svar/innspill/erfaringer. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Personlig liker jeg tastene mye bedre på 5610 enn K810i. I forhold til N73 vil du oppleve begge alternativene som lynraske Hardt valg egentlig. K810i på sin side har forspranget på kamera (ekte blitz og deksel), mens 5610 har desidert beste musikkløsning. Lenke til kommentar
nisak80 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Var det jeg fryktet, syntes også det der er ett dilemma altså, men du mener at begge to er gode valg, er det noen andre jeg også bør se på? Du som selger dette mener jeg. Har tidligere hørt at folk sier at kalenderfunksjonen på SE ikke er noe tess. Gjelder dette også på k810i? Syntes nokia sin er genial, og slik jeg har forstått det er det også aktivt ventemodus på 6610 hvor du får opp evt. kalenderoppføringer. Endret 6. august 2008 av nisak80 Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jada, du har aktiv ventemodus på 5610. jeg som selger dette er som sagt personlig inne for 5610. Den er så billig nå at det nesten skremmer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå