gnaling94 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) The Shield er en amerikansk action-kriminaldrama-serie om en politiavdeling hos Los Angeles Police Department i den fiktive bydelen Farmington. TV-serien er kjent for sin «realistiske dokumentar-lignende filming» og kontroversielle portrettering av korrupte politimenn. Første episode ble sendt på TV-kanalen FX i USA 12. mars 2002. I serien følger man den eksperimentelle politistyrken kalt «The Strike Team», som er opprettet for å kontrollere kriminelle gjenger og narkotika-handel i Farmington, som er kjent for å ha en meget høy kriminalitet. The Strike Team består av de fire kriminalbetjentene Vic Mackey, Shane Vendrell, Curtis «Lemonhead» Lemansky og Ronnie Gardocki. The Strike Team er en meget effektiv og gjør mange arrestasjoner, men avdelingen er også meget dyr og har rykte på seg for å drive med korrupsjon. - Wikipedia Her kan du yttre dine tanker og meninger om serien, og si hva du mener er bra og dårlig med tv-serien The Shield. Siden de fleste butikker i Norge bare selger sesong 1-4 vil jeg at det som muligvis kan være en spoiler bundet med sesong 5 og 6 vil bli puttet i spoiler-felt. * Mer informasjon om serien og rolleinnhaverne vil komme senere. Endret 6. august 2008 av gnaling94 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) hva synes folk om sesong 7 starten? Hvorfor er Vic så jævla forbanna på Shane? Han reddet jo familien hans? Endret 16. september 2008 av -iL- Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 hva synes folk om sesong 7 starten? Hvorfor er Vic så jævla forbanna på Shane? Han reddet jo familien hans? spoiler tags! jeg har ikke sett sesong 7. hvordan har du sett? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hva synes folk om sesong 7 starten? Hvorfor er Vic så jævla forbanna på Shane? Han reddet jo familien hans? spoiler tags! jeg har ikke sett sesong 7. hvordan har du sett? Som alt annet folk her inne ser før det kommer på TV i Norge/DVD Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 episode 3: Relativ "tam" episode synes jeg, men litt kul måte Vic lurte både Shane og the armenian mob Når blir det hanky panky mellom Vic og hu FBI kjerringa da? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 nå nærmer det seg virkelig klimaks. synd at serien snart er over, men det er måte på hvor lenge korrupte politifolk klarer å holde det skult for andre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke fått med meg at sesong 7 i det hele tatt hadde startet. Skal hive meg på siste sesongen nå...er vist en ferdig sesong gitt..koselig..har savnet The Shield. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke fått med meg at sesong 7 i det hele tatt hadde startet. Skal hive meg på siste sesongen nå...er vist en ferdig sesong gitt..koselig..har savnet The Shield. Kanskje ikke det ordet jeg ville ha benyttet om The Shield :!: Lenke til kommentar
firsom Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet når The Shield returnerer til visat 4, eller hvem det er som nå har rettighetene og vi nok en gang får se serien på norske tv-sjermer? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 But I would hehe dakar! ja det er jo ganske kos å sette seg ned og se en bra serie! Men er ikke så mange koselige øyeblikk i The Shield! Det var det som var poenget hehe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Canal digital har sendt The Shield sist jeg var hjemme, det var en 3-4 mnd siden, kan hende det er de som sitter på rettighetene Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Da var siste episode av The Shield sett. Likte serie avsluttningen veldig godt. Det gikk som jeg trodde, men der var en overraskelse eller to også........ Genial serie Endret 27. november 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 felte en tåre når det var slutt ja. Helt enorm serie, beste politiserien ever IMHO. The går rykter om en film dog, får håpe det skjer! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 FANTASTISK Serie, har kommet meg til sesong 5 nå, og det blir nesten bare bedre og bedre AnBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå