foffle Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jau. Gikk til innkjøp av en stk. Logitech Dual Action gamepad. Problemet oppstår i Medal of Honor Airborne, så jeg er strengt tatt ikke sikker på om det er spillet eller "stikka" som er problemet ... Når jeg skal bevege meg frem må jeg dra venstre joystick bak, og selvfølgelig motsatt andre veien. Jeg har uten hell prøvd å konfigurere dette i MOHA menyen. Noen som har erfaringer med dette? Os er xp pro x86. Å bruke tastatur og mus er ikke et alternativ, da jeg sitter med trådløst crap fra logitech ... Setter stor pris på alle tips og erfaringer. Hvis det eksisterer tredjeparts programvare for å få gamepads til å fungere med spill, så tips meg gjerne om det Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jau. Gikk til innkjøp av en stk. Logitech Dual Action gamepad. Problemet oppstår i Medal of Honor Airborne, så jeg er strengt tatt ikke sikker på om det er spillet eller "stikka" som er problemet ... Når jeg skal bevege meg frem må jeg dra venstre joystick bak, og selvfølgelig motsatt andre veien. Jeg har uten hell prøvd å konfigurere dette i MOHA menyen. Noen som har erfaringer med dette? Os er xp pro x86. Å bruke tastatur og mus er ikke et alternativ, da jeg sitter med trådløst crap fra logitech ... Setter stor pris på alle tips og erfaringer. Hvis det eksisterer tredjeparts programvare for å få gamepads til å fungere med spill, så tips meg gjerne om det Kan det hende du får fikset det via 'Kontrollpanel -> Spillkontrollere'. Trykk deg inn på egenskaper for kontrolleren, kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det er forsøkt allerede. Ingenting der som nytter å stille på. Det samme skjer hos en kompis som bruker vista. Gamepaden fungerer greit hos han i GTA SA. Så konklusjonen blir vel da at det er spillet som gjør dette. Lenke til kommentar
wiEnie Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg har samme problemet, bare det er med høyre joystick. Når jeg drar sticken til venstre ser den oppover etc. Jeg tror det har med at spiller er egnet til xbox-kontroll. Men er det et program som man kan konfigurere gamepaden i? Dette problemet oppstår i spill som; Scarface, GTA IV, Left 4 dead (har greid å fikse det i cfg tho), Fallout 3. Noen med løsning? Bumpetibump Endret 21. desember 2008 av WienerMan_TheReal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå