Moderat Bruker Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 OIOIOI - Dette er en gledens dag, selv om sannsyneligheten har hvaert paa vaares side er det saa meget mye bedre med en offisiell bekreftelse. Takk R* Hadde jeg visst dette med sikkerhet før det kom ut til 360/PS3 hadde jeg aldri skaffet meg det på 360. Frameraten var så horribel at jeg sluttet å spille det. Også kontrollen var elendig.Kanskje jeg invisterer i dette istedet, om det er gjort gode endringer. Hmmm - det var jo akkurat det som var meningen fra R* sin side. Kommer til å pre-loade dette på Steam om det blir muligheter for det. Har venta på denne nyheten i evigheter. Woho! *telle dager* Yepp. Noen som vet mer om distribusjonen? Haaper ogsaa det blir gjort fullt tilgjengelig via Steam fra dag 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Herlige greier! Har spillet på 360, men skal også ha på PC for modde mulighetene Lenke til kommentar
radalf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ah! GTA 4 kommer til å bli så jævli mye bedre med diverse mods Hadde mye morro med mods til San Andreas i sin tid. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Om de slenger inn quicksave blir det kjøpt på dag en... Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette var gromt, ja. Har det på 360, og har runda det, men jeg ser frem til å spille det med mus og tastatur, med litt bedre bilde, gratis MP og ikke minst muligheten for å legge inn mer musikk å høre på mens man gjør livet surt for andre trafikanter. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Som forventet egentlig. Men likevel: Yay! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Siden det har kommet en sak om dette på forsiden, kan diskusjonen fortsette der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991073 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg