Spelaren Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=326627 Det var no pokker meg på tide! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Endelig en dato. takk rockstar Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Da blir det litt GTA mens jeg venter på Mafia 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du blir nok å ha god tid med GTA IV før Mafia 2 kommer, kanskje til neste somm om det ikke blir mer utsatt. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du blir nok å ha god tid med GTA IV før Mafia 2 kommer, kanskje til neste somm om det ikke blir mer utsatt. Trodde det skulle komme tidlig i 2009 jeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde jeg visst dette med sikkerhet før det kom ut til 360/PS3 hadde jeg aldri skaffet meg det på 360. Frameraten var så horribel at jeg sluttet å spille det. Også kontrollen var elendig. Kanskje jeg invisterer i dette istedet, om det er gjort gode endringer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 gleder meg til å høre flere detaljer rundt multiplayer-delen. de sitter på store muligheter der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Kommer til å kjøpe dette dag èn! Fetere grafikk, glattere framerate, høyere oppløsning og justerbare kontroller! Når vi er inne på GTA, på fredag får vi vite mer om EPC'ne som kommer. http://gameplasma.com/index.php?do=viewarticle&id=1024 Endret 6. august 2008 av Laland Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 congrats in stating the obvious.. sjølsagt kom det ein pc versjon av IV. ALLE tidligare spill i serien har fått ein pc versjon så dette var så absolutt ingen sjokk.. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kommer til å pre-loade dette på Steam om det blir muligheter for det. Har venta på denne nyheten i evigheter. Woho! *telle dager* Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Må si jeg er overrasket over at de er så kjappe med å utgi det (selv om jeg er meget sikker på at de kunne sikkert gitt det ut i morgen, men bare venter til november for å komme inn i julesalget). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det tok faktisk mye kjappere tid enn jeg hadde trodd men skal ikke klage Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Må si jeg er overrasket over at de er så kjappe med å utgi det (selv om jeg er meget sikker på at de kunne sikkert gitt det ut i morgen, men bare venter til november for å komme inn i julesalget).GTA3: syv mnd.Vice City: syv mnd. San Andreas: åtte mnd. GTA4: syv mnd. Det er ingenting å være overrasket over. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det eneste jeg venta på var at det ble offesielt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du blir nok å ha god tid med GTA IV før Mafia 2 kommer, kanskje til neste somm om det ikke blir mer utsatt. Trodde det skulle komme tidlig i 2009 jeg Tidligst sommeren 2009, men det er ganske normalt at spill som dette blir utsatt. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 about f time, sytt så mye dere vill konsoll fanboys dette spiller eier på PCe uansett hva dere sier Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 GRISTØFT Hvordan blir online greine, lik som på 360/PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg