Nervetattoo Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Coensk virrvarr. Se videoen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Endelig noe å glede seg til Carl Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 hæ? komedie? Pitt? Coen brødra? Clooney? HÆ? kan dette være bra da? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 "O' Brother Where Art Thou?" og "The Big Lebowski" er da "komedier" fra Coen-brødrene. Kanskje ikke tradisjonelle komedier, men svært morsomme filmer. Denne traileren lover direkte bra. Lo godt av selve traileren - det er sjeldent jeg tar meg selv i. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Haha. Dette virker som en knall film. Gleder meg. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Ser lovende ut This I gotta see. Liker Coen-brødrene. Flinke skuespillere er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg