HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe en ny liten bærbar til rundt 5-6k. kravene mine er at den skal være: ganske liten, veie lite ganske stille Nok ram Ganske grei prosessor Kunne kobles til tv Ok design Hvordan kabel må jeg forresten ha for å koble pcn til tv'n? hdmi ? Hvordan pc annbefaler dere meg å kjøpe ? Endret 6. august 2008 av PortioN Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 har du en flatskjerm TV eller kasse? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) FLatskjerm yo! Edit: Har funnet ut at hdmi kabel funker til å koble sammen pc og tv Hva tror dere om denne pcn her? https://prisguiden.no/product.php?productId=97074 Noen som har handlet med best buy dot no btw ? erfaringer? Endret 6. august 2008 av PortioN Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 den datan som du linka til har HDMI utgang og hvis TVen har det så burde du funke. men om butikken er bra har jeg ikke peiling om Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 den datan som du linka til har HDMI utgang og hvis TVen har det så burde du funke. men om butikken er bra har jeg ikke peiling om tvn min har det ja, sjekka nettopp:) tror jeg går for den jeg, så dere må si ifra ganske kjapt om det er et dårlig valg. bestiller i morgen tenker jeg:P Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Holder meg langt unna maskiner fra HP - har byttet hovedkort 2 ganger på min (Lyd, GPU, Power og wifi). HP og Infocare har vært ryddige - men HP's maskiner er gjengangere på verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå