Gå til innhold

Avskjedsgave til bandet?

Khaffner

Anbefalte innlegg

Tiden er snart inne for at bandet mitt splittes, pga studier og militæret. Vår siste konsert blir i starten av september en gang, etter det er det over og ut med bandet. Jeg har vært i bandet i snart 2 år, bandet har eksistert i 3 år. Jeg kom senere fordi den daværende bassisten var helt elendig og useriøs.

Anyways, jeg har tenkt å overraske de andre i bandet med en gave hver. Jeg tenkte en t-skjorte hver med et stort gruppebilde foran og konsertdatoer bak. Bandet har hatt 14 konserter, jeg har vært med i de 12 siste. Ville det vært mulig med 14 linjer tekst i grei størrelse nedover ryggen på en t-skjorte? Eller burde jeg velge 12? Gjerne med navn og stilling i bandet oppe i nakken.

Jeg tar også imot andre forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei logo har vi desverre ikke, men mange bilder å velge mellom

Jeg fikk en ny idé: Fortsatt t-skjorte, men ikke konserter på ryggen, men stikkord som har betydd veldig mye for bandet. Deriblant stedene vi har spilt, den lokale burgersjappa, ting vi har gjort sammen utenom å spille osv.

Jeg designer t-skjorte på spreadshirt nå, men jeg fortsatt åpen for andre muligheter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...