Khaffner Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tiden er snart inne for at bandet mitt splittes, pga studier og militæret. Vår siste konsert blir i starten av september en gang, etter det er det over og ut med bandet. Jeg har vært i bandet i snart 2 år, bandet har eksistert i 3 år. Jeg kom senere fordi den daværende bassisten var helt elendig og useriøs. Anyways, jeg har tenkt å overraske de andre i bandet med en gave hver. Jeg tenkte en t-skjorte hver med et stort gruppebilde foran og konsertdatoer bak. Bandet har hatt 14 konserter, jeg har vært med i de 12 siste. Ville det vært mulig med 14 linjer tekst i grei størrelse nedover ryggen på en t-skjorte? Eller burde jeg velge 12? Gjerne med navn og stilling i bandet oppe i nakken. Jeg tar også imot andre forslag Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 T-skjorte er veldig bra! Denne sida virka veldig bra: http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-...roduct/6090579/ De har vel kanskje ein kul logo til Supertosk? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Nei logo har vi desverre ikke, men mange bilder å velge mellom Jeg fikk en ny idé: Fortsatt t-skjorte, men ikke konserter på ryggen, men stikkord som har betydd veldig mye for bandet. Deriblant stedene vi har spilt, den lokale burgersjappa, ting vi har gjort sammen utenom å spille osv. Jeg designer t-skjorte på spreadshirt nå, men jeg fortsatt åpen for andre muligheter Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 God idé! Du må få eit skikkeleg gruppebilete, der de stiller dykk opp med intrumentene elns. Eller de kunne ha kopiert andre kjente band sitt oppsett, som til dømes Queen: http://content.answers.com/main/content/wp...en_Queen_II.png Og eit forslag er å prøve å unngå ei ramme på biletet, heller la det flyte i T-skjorta, få overgang som passar med fargen på T-skjorta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå