Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 den er helt svart. Og ja, jeg har prøvd å innstallere codecs, og jeg sjekka ved hjelp av GSpot, jeg HAR alle codecsene jeg trenger lastet ned. Men når jeg starter kommer det en feilmelding: An error occurred with the Media Manager. This feature will be unavaible Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Feilmeldingen betyr rett og slett at Media Manager ikke er installert, men den har ingen ting med codecs og svart skjerm å gjøre. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 blir ikke alt automatisk installert når man legger inn vegas? Skrøplig : p Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 blir ikke alt automatisk installert når man legger inn vegas? Skrøplig : p De som har fulgt med litt, vet at Vegas t.o.m. versjon 7 installerte Media Manager automatisk. Dette kom det mange klager på fra de som ikke brukte denne funksjonen. Derfor ble det sånn at fra versjon 8 må man installere MM selv hvis man vil ha den. Dessuten skrives det "skrøpelig", selv om ditt ordvalg faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå