Gå til innhold

Amobil.no: For mange linke-"artikler"

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Synes det begynner å bli overdrevent mange "artikler" på fremsiden som bare er linker til prisguide, forum etc. Når jeg sjekker en side er det for nyheter, ikke for å finne en masse linker klistret over hele fremsiden. Mulig det er lite å skrive om for tiden, men det betyr ikke at det bør puttes hva som helst på fremsiden. Sjekker mange sider daglig, og amobil er den enste jeg vet om som driver på slik - spamming får man nok av på mail, trenger den ikke i den formen her også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

ser ut som denne har gått på døve ører når man ser fremsida, gidder ikke bruke så mye plass på igoogle til forumlinker jeg ikke trenger så da kan det heller være med hele RSS feeden

Lenke til kommentar

Hei, og takk for tilbakemeldingen!

Det stemmer at vi legger stor vekt på å linke til tjenestene våre. Dette er en helt bevisst policy, og henger sammen med at Amobil er mye mer enn en ren nyhetsside. Forumet og prisguiden står for like mye trafikk som artiklene våre.

Vi har en jevn gjennomstrømning av lesere, og da ønsker vi å vise frem hele spekteret av tjenester Amobil kan hjelpe deg med, ikke bare artiklene. Samtidig prøver vi å merke linker tydelig, slik at det aldri er tvil om hvor du havner hen.

Jeg forstår at det kan være plagsomt om linkene blir for dominerende på forsiden. En årsak til at det føles slik for tiden kan nok være at vi kun har halv bemanning i sommerferien, og at det derfor skrives færre artikler per dag. Da blir forholdet mellom linker og artikler annerledes enn normalt.

Vi i redaksjonen kommer imidlertid i full sving igjen denne uken, og da kan jeg love at ting vil normalisere seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...