Joachim_F Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 I-fluid gir deg rollen som en dråpe med vann. Slikt kan det da umulig bli et godt spill av? Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Husker jeg leste om dette spillet i forrige uke elns. og det virket veldig lovende. Synd det viste seg å være såpass dårlig! Får håpe utviklerne hiver seg rundt og lager en fix (eller flere) så det blir mer spillbart, da kan det kanskje være verdt en titt! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mulig jeg fordomsfull men å styre en vanndråpe har liksom ikke helt vært min våte drøm. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ble litt skuffet over dette spillet. Konseptet er artig, men det føles bare som et ganske alminnelig og faktisk litt gammeldags plattformspill. Med tanke på at det markedsføres med PhysX hadde jeg forventet en morsom dråpefysikk og dermed en spennende bevegelsesmekanikk, men noe slikt finnes ikke. Nei, får nok vente på Gish 2. Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Spillet virker bare håpløst. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syntes det ser ut til å være et veldig bra konsept, men veldig høy vanskelighetsgrad. Man kan ikke bare tute fram og lykkes med det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mulig jeg fordomsfull men å styre en vanndråpe har liksom ikke helt vært min våte drøm. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser ut som Toy Commander (på Dreamcast) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg