Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne… I løpet av sommeren utviklet et vennskap med en venninne seg til noe mer. Vi har alltid hatt bra tone oss i mellom og har mye av de felles interessene, fantasien og humoren. Men etter at vi hadde vår første overnatting med sengekos ble vi begge veldig opptatte og det er nå ei god stund siden sist vi tilbrakte tid sammen. Før henne hadde jeg en flørt med ei jente som jeg ble kjent med via en kamerat (herav kalt Katrine). Hun og mine da ambisjoner med henne ble lagt på is, men vi holdt kontakten gående. Før sommeren var hun ganske restriktiv og det var vel jeg som la inn det meste av innsatsen, men nå er dette snudd. Hun kommer mer og mer etter meg og jeg har valgt å møtt henne flere ganger mens min gamle venninne har vært opptatt. Verst er vel at en del anledninger hvor venninna mi har plutselig melt at hun kunne komme måtte avfeies fordi jeg har hatt planlagt å møte Katrine. Jeg innså vel at her måtte et valg gjøres mellom mi venninne og Katrine. For at tankene ikke skulle rive av meg hode inviterte jeg min eks kjæreste over i går kveld. Vi avsluttet et langvarig og seriøst forhold i vinter med god intensjon om å fortsette som venner. Dette har vi klart. Vi ser film og tar oss noen øl som vanlig og jeg begynner som smått i prater litt om venninnen min fra den tiden vi bare var venner. Min eks har vel fattet mistanke om at vi er mer en vi var før, men tviler for at hun viste hvor langt vi var gått. Plutselig uten forvarsel sier hun at følelsene for meg har bluset opp igjen og hun vil gjerne prøve oss på nytt. Jeg ble litt satt ut av det hele og tok derfor i mot natta kysset fra henne. Jeg har nettopp våknet og tankene er ikke akkurat stabile. Skriver vel mest for at de skal forsvinne. Jeg prøver å velge med hode, og hva som kanskje er lurest. Min venninne skal flytte flere landegrenser for å gå på universitetet. Hun flytter faktisk om bare noen uker. Flytting kan kanskje også tilfalle Katrine, mens min eks skal fortsette på skole her i området. Jeg er i en forstand fleksibel. Og glad i alle tre. Kanskje mest i min venninne, som jeg er på tur til å falle for…Ja jeg er vel egentlig forelsket i henne… Og no følger jeg hjerte… Men hode er vel best å stole på, eller nei? Dette er bare vanskelig. Jeg skulle prate med min eks om dette men… Med min eks og Katrine er jo mulighetene større. På en annen side har jeg følelsen av at min venninne føler det samme som jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ingen valg er enkle uheldigvis. Anbefaler deg og følge ditt hode og hjerte det er ingen fasit svar på kjærlighet. Det er noe du kanskje har opplevd og skjønt. Og flytte flere landegrenser og ha et forhold kan nok være utrolig vanskelig for dere får sjeldent sett hverandre og blir jo et veldig stort avstands forhold. Men vis det er hun du ønsker og dele resten av livet med så fortell henne det ivertfall. Det er bedre og ha sakt det istede for og angre resten av livet sitt på det. Dette sa Albert Einstein: A person who never made a mistake never tried anything new. Så kanskje du skal følge en smart manns ord. Men svaret er nok inni deg og ingen andre kan gi deg det uheldigvis kanskje. Lykke til med og finne den rette. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ingen valg er enkle uheldigvis. Anbefaler deg og følge ditt hode og hjerte det er ingen fasit svar på kjærlighet. Det er noe du kanskje har opplevd og skjønt. Og flytte flere landegrenser og ha et forhold kan nok være utrolig vanskelig for dere får sjeldent sett hverandre og blir jo et veldig stort avstands forhold. Men vis det er hun du ønsker og dele resten av livet med så fortell henne det ivertfall. Det er bedre og ha sakt det istede for og angre resten av livet sitt på det. Dette sa Albert Einstein: A person who never made a mistake never tried anything new. Så kanskje du skal følge en smart manns ord. Men svaret er nok inni deg og ingen andre kan gi deg det uheldigvis kanskje. Lykke til med og finne den rette. Mitt råd, glem eksen, det var en grunn til at det ble slutt ikke sant..? Fokuser heller på å løse dillemaet du står ovenfor Katrine og vennina di. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For meg er det 2 valg, vennina eller Katrine, eksen er og vil være historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå