Gå til innhold

Den lille OL-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hjerneblødning?

Ja, eller hjerne blødning ... Som i: Er du hjernekirurg? Ja, hjerne!

Har du bedre formuleringer av ordet?

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hjerneblødning?

Ja, eller hjerne blødning ... Som i: Er du hjernekirurg? Ja, hjerne!

Har du bedre formuleringer av ordet?

:whistle:

Nei, egentlig ikke. Så bare ikke helt sammenhengen mellom hjerneblødning og håndball :hmm:

Sammenhengen var spenningsnivået som får egen puls til å stige. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fytti så jevn kampen mellom Russland å Frankrike var. Hadde jeg være statsborger til en av de landene, så tror jeg at jeg hadde dødd. Håpet at Frankrike skulle gå videre, men de tapte pga maange tapte sjanser. De skulle ha scoret på flere kontringer. Russland vant med rutinen.

Lenke til kommentar

Når begynner noe interessant i OL egentlig? Som friidrett, sprint 400 og 100m og hekk og sånt? Det er jo de finalene man gidder å se. Hvem som vinner sprangridning og trampolinehopping interesser meg midt i rompa.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Når begynner noe interessant i OL egentlig? Som friidrett, sprint 400 og 100m og hekk og sånt? Det er jo de finalene man gidder å se. Hvem som vinner sprangridning og trampolinehopping interesser meg midt i rompa.

Øh, friidretten startet for en stund siden. Fikk du ikke med deg at Bolt jogget inn til seier på 100 m? Han satte jo verdensrekord. Hekk har det også vært, Kinas helt skadet seg i foten. Susanna Kallur tryna i første hekken. Mye dramatikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...