Camron Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gay er ordet. Men fortsatt imponerende. Kineserne er helt syke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg synes det var stilig å se på, men hun ekspertkommentatora var helt på tryne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... Uavgjort, og pinselen fortsetter. Noe så bakglatt òg det da ------- Satser på håndballseier for jentene i dag, og at de går helt til topps! Imponert over roen som jentene viser. Begynner å virkelig tro på at de kan gå hele distansen. En revansje mot russerne hadde smakt fortreffelig. Edit: Fru Hammerseng Nyberget foretok seg en frekkis som etterlot en kazhakstansk dame i fortvilelse. Ansiktsuttrykket på den uheldige var ubeskrivelig. Endret 13. august 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 De har en rufsete start, men en fin-fin andreomgang. Herlig av Katja i dag, slipper seg litt mer løs og viser potensialet hun har i seg! Knall i forsvar også Tror de går hele vegen ja, beste mannskapet på lenge! Håper de holder seg unna skader bare! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Faen, har vi ikke gode kommentatorer i Norge? Send John-Herwig Karlsen og Arne Scheie bortover for faen! De KAN kommentering. Synd Kjell Kristian Rike ikke er blant oss lengre. Han er også legendarisk bra. Disse amatørene på Eurosport og TV2 kan jo knapt kommentere barnefotball på løkka. Bare pisspreik på dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så du får ikke med deg lekenheten i kommentarer som vår tidligere håndballdronning tilfører? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvorfor er Nett tv på nrk bugg? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Send John-Herwig Karlsen og Arne Scheie bortover for faen! De KAN kommentering. Også Arne Scheie da Endret 14. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg synes det var stilig å se på, men hun ekspertkommentatora var helt på tryne. "Den store utfordringen i synkronstuping er jo å gjøre det likt" :!: Ekstremt gøy å se på. Må bruke innlegget til å juble over at vi allerede har en sølvmedalje i OL, og sånn jeg ser det er Andreas Thorkildsen, Olaf Tufte og sandvolley jentene hete kandidater til å ta flere. Noen jeg har glemt? (Bortsett fra alle skytterene da, som vistnok skal gjøre rent bord?) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 "Den store utfordringen i synkronstuping er jo å gjøre det likt" :!: Ekstremt gøy å se på. Må bruke innlegget til å juble over at vi allerede har en sølvmedalje i OL, og sånn jeg ser det er Andreas Thorkildsen, Olaf Tufte og sandvolley jentene hete kandidater til å ta flere. Noen jeg har glemt? (Bortsett fra alle skytterene da, som vistnok skal gjøre rent bord?) Håndballjentene, håper de tar gull endelig i OL Lurer på hva som skjer med han svensken som fikk bronse medaljen i brytting Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HERLIG spill av håndballjentene i dag! Løftet seg og knuste(?) Frankrike i dag, får måle seg mot Romania på søndag hvertfall! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Den svenske bryteren må bare hylles. Nydelig opptreden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Den svenske bryteren må bare hylles. Nydelig opptreden. Han som ikke ville ta imot medaljen osv? -- Klønete av Jaysuma N'Dure i dag må jeg si! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Han tok den imot, men la den fra seg på matta Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Dette er så herlig, fantastisk! Det var vel flere våkne i dag morges og så det hele? Jeg trodde som flere at det kunne bli i tøffeste laget, men for en spurt! Gratulerer alle sammen, gratulerer Olaf Tufte! ...og gratulerer til Tore Brovold med sitt sølv i leirdueskyting! Endret 16. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg våknet og skrudde på tv'en akkurat når det var 500 m igjen. Det var helt sykt! Endret 16. august 2008 av Ballus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Gratulerer Tufte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå