Jooakim Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Må gratulere Oen med sølv. Han presterte over all forventning i OL, så jeg klager ikke! Dog synd at vendingen ødela for han! http://www.vg.no/sport/ol/2008/svomming/ar...hp?artid=199207 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Turn er utrolig morsomt. Er helt utrolig hva de får til! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Stig-Andre Berge kjemper for øyeblikket om avansement til kvartfinale i gresk-romersk for 69kg-klassen gruppe B. En danske og en finne røk ut i samme gruppe. Og det gjorde Berge også, dessverre. Endret 12. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... Uavgjort, og pinselen fortsetter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... Uavgjort, og pinselen fortsetter. Du skulle vel kanskje ikke sagt det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på. Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Enig i at vinter OL er bedre... Min grunn er fordi jeg liker vintern mer enn sommern Litt komisk det med jentefotball... ''5 forsvarstabber senket Norge'' er VG overskriften. Når et lag i damefotball taper er det jo alltid forsvars/keppertabbe Endret 12. august 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Damefotball? Har paralympics startet allerede? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på. Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart. Ingenting slår moderne femkamp. Fekting, pistolskyting, 200 m svømming, sprangridning og terrengløp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Må gratulere Oen med sølv. Han presterte over all forventning i OL, så jeg klager ikke! Dog synd at vendingen ødela for han! http://www.vg.no/sport/ol/2008/svomming/ar...hp?artid=199207 Tror ikke mye på den artikkelen. Før vendingen ledet han, og da han var oppe av vannet var han et godt stykke bak.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på. Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart. Har sett alt av synkronstuping og luftpistol. Fine idretter synes da jeg. Vannpolo er jeg helt enig i. Lagsport (hvor man skal score) er ikke "OL". Lettere å like vinter-OL, siden Norge hevder seg betraktelig der. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Torino 2006 var ikkje mykje moro... Nesten alle eg snakkar med har heilt fortengt det meisterskapet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Må gratulere Oen med sølv. Han presterte over all forventning i OL, så jeg klager ikke! Dog synd at vendingen ødela for han! http://www.vg.no/sport/ol/2008/svomming/ar...hp?artid=199207 Tror ikke mye på den artikkelen. Før vendingen ledet han, og da han var oppe av vannet var han et godt stykke bak.. Husk å være snill med barna! Lenke til kommentar
jvik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Haha damefotball er så pinlig dårlig, og de kommentatorene på NRK som tar seg av damefotballen er den sørgeligste gjengen jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dette tar kaka (dagbladet) "Vil shoppe mer - Jeg er forbanna for dette betyr at vi mister shoppingdagen vår i Shanghai som vi hadde gledet oss til, sier Solveig Gulbrandsen til Dagbladet.no etter kampen. Vinneren av den kampen vil spille semifinale i Shanghai. - Bare det er grunn god nok til å slå ut Brasil, sier Gulbrandsen etter dagens tap." SHOPPING for faen! De tenker på shopping! Sånn blir det med kvinnfolk.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på. Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart. Har sett alt av synkronstuping og luftpistol. Fine idretter synes da jeg. Vannpolo er jeg helt enig i. Lagsport (hvor man skal score) er ikke "OL". Lettere å like vinter-OL, siden Norge hevder seg betraktelig der. Sandvollyball er heftige greier. Dette tar kaka (dagbladet) "Vil shoppe mer - Jeg er forbanna for dette betyr at vi mister shoppingdagen vår i Shanghai som vi hadde gledet oss til, sier Solveig Gulbrandsen til Dagbladet.no etter kampen. Vinneren av den kampen vil spille semifinale i Shanghai. - Bare det er grunn god nok til å slå ut Brasil, sier Gulbrandsen etter dagens tap." SHOPPING for faen! De tenker på shopping! Sånn blir det med kvinnfolk.. Ikke ironi altså? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) I kampen mellom Japan og Norge ser det endelig ut som jentene får det til å gli, bare den siste lille nøaktige pasningen, og mens jeg skriver dette scoret Japan ... Uavgjort, og pinselen fortsetter. Noe så bakglatt òg det da ------- Satser på håndballseier for jentene i dag, og at de går helt til topps! Endret 13. august 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Faen, det er så mange rare grener i sommer-OL jeg aldri har hatt noe forhold til..vinter-OL er liksom mere fun å se på. Jeg mener, vannpolo? Ser jo ut som håndball i slow motion. Og synkronstuping? Skyting med luftpistol? Mye sært. Og alt det kjipe er i starten såklart. Synkronstup er usannsynlig stilig skal jeg si deg. Spesielt 10 meter. Er 3 meter for menn etterpå Norge banker Kina i sandvolleyball btw.... nesten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gikk ikke så bra... Synkronstup var litt gay. Ser på fotball istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå