mushi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi er +1 Blir mentalt forstyrra av han kommentatoren på Eurosport som er nasal. Så litt på svømmning i natt, måtte sette på svenske kommentarer, for jeg ble forstyrra av all OT'en som de klarte å spy ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Eurosport har virkelig plukket kommentatorer på laveste hylle, ja..satt med facepalm under nesten hele åpningsseremonien over alt det idiotiske vaset de lirte av seg (eksempel lengre bak). Liker ikke stemmen på han som kommenterer ellers heller. Men vet ikke om noen annen kanal som viser så mye som ES gjør nå og midt på natta. Det som er så kjekt med amerikanske kommentatorer, de har den rette dype stemmen, entusiasmen OG ekspertisen. De som kommenterer nå har jo mye viten, men dårlige til å få den frem til folk..mulig de bare sitter og googler mens de snakker og. Men de har jo papirer på alle utøverne i hver gren med historie og alt slikt. Alt for mye off-topic piss de prater om også. F.eks. at de klarte å flåse bort Norges inntog i seremonien med tullhistorier om afrikanske løpere og hvor flinke de er å springe 3 mil til skolen hver dag. *facepalm igjen* Endret 10. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lukter gull av Dale Oen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nja, på stup og basket er de ålreite. Svømmingen var ganske crap, En som ikke kunne uttale r. Skurret ikke, neida.. bare ignorerte hele bokstaven. Kina - USA i basket nå. Ikke verst. Eneste lagsporten innen ball jeg synes fungerer i OL. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Usa gjorde det de ikke sa idag i motsetning til forrige OL hvor de allerede hadde feiret seg selv før bjørneskinnet hadde landet. God kamp! Dette kan bli moro! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vel, damene leverte derimot i 04 :---D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Snodig å se på turn. Masse jenter på over 20, som ser ut som 12-åringer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Skru på tv-en klokka fire i natt! Svømmefinale med Dale Oen! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg vurderer å se... Husker jeg sto opp tidlig en gang for å se Olaf Tufte ta gull. Dale Oen burde levere hvis jeg står opp... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skru på tv-en klokka fire i natt! Svømmefinale med Dale Oen! Sitter og vurderer det.. Må i hvertfall få med meg synkronstup for menn i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bah, HATER tidssonen til Kina. Eller Norge. Kanskje noe midt i mellom. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På eurosport kjører alle kommentatorsporene på en gang! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Huff, Eurosport er så utrolig latterlig ... Ser heller på det på nett. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Flere som er oppe for å se på Oen i natt ja? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg sitter benket foran tv'en^^ Lenke til kommentar
Colb Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kjører net-tv jeg.. nrk har utrolig bra ol-dekning på nett. mange paralelle direktesendinger hvor man kan velge å vrake mellom øvelser.. er tunet in på svømming nå selvsagt.. GO OEN!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser NRK, er litt glad i kjente, kjære kommentatorer jeg. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke lenge igjen Gleder meg til å se på, er egentlig ikke noe fan av svømming, Men det blir jo ekstra spennende når en nordmann er en gull kandidat. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg kjenner nervene tar tak nå. Håper Oen holder nervene sine under bedre kontroll enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå